...mojoj majci...


badnjak provedoh u suzama...
previše pitanja, a nema nikoga tko ce mi dati odgovor...
tisuću puta "zašto?"
...ako sam toliko loša, ako me ne voli, zašto me ne pušta da idem, tamo s ljudima kojima sam draga, koji me prihvaćaju ovakvu kakva jesam, koji se smiju sa mnom... koji ne osuđuju svaki moj pogrešan korak...
...imam samo jednu zelju...
iskreno joj zelim da pronađe sreću... samo da se osvrne oko sebe, ona je tu, u malim stvarima... ako nismo ja i sestra uspjele, nadam se da će ono "treće dijete" uspjeti... da joj uz njega osvane osmjeh na licu...gledam je uz njega, čini se sretna, smije se... da barem nestane one ogorčenosti... da njen pogled nije usmjeren samo prema tami, i tome kako njezin život nije lijep...
prvi put za božić ne želim materijalno...
želim da budemo sretna obitelj...
to mi je važno... mijenjam se...
odrastam... želim da me shvate...
..iskreno se nedam... možda mi nova godina donese neke sretnije dane...
MySpace


25.12.2006. u 14:09 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...broken smile...


blog


---------------------
...zbog mene ne plači,
suza nisam vrijedna,
kasno je
da se sada mijenjam...
jer nisam ja
ni pola tolko loša
ko što kruže glasine,
ja imam samo
jednu nesreću,
uništim sve
što dotaknem...
---------------------
blog Layouts


---------------------
Stvarnost?
Prihvatiti je
takvom kakva jest?
Hm,Teško...
ali što se tu može...
Rađamo se zbog ljubavi..
Živimo za ljubav...
I na kraju?
Umiremo za ljubav…
--------------------
blog Layouts


--------------------
Od svih tužnih riječi,
napisanih, izrečenih,
najtužnije su ove:
„A MOGLO JE BITI…“
--------------------
blog layouts


--------------------

Linkovi


malo pile sarah
platinum barbie
krik neshvaćene djevojke
bi curka