ponedjeljak, 26.11.2007.

Life is pathetic!

wavewaveHello! Kaj ima kod vas? belj
Kod mene nikaj posebnog osim kaj danas nisam išla u školuyes jer me buba glavaheadbang i imala sam osjećaj ko da ću povratit.bangno Nemojte si to poželjet.nono Uglavnom sad bar imam vremena da naučim povijest. Mislim žena nam je dala da naučimo 70.stranica iz prokletog udžbenika.lud Meni se tak neda. Al kaj ču moram dobit dobru ocjenu. Sad sam sigurna da vam Ana više neće pisat postove. Njoj se neda. A meni se kao da. Al nema veze volim ja vas,i dalje ću vam pisat postove iako će možda biti glupavi,ali bez obzira na to vi ćete ostavljat puno,puno komentara. Eto to bi bilo to za danas,čitamo se sutra. Pogledajte ,malo sam uredila blog. Stavila sam malo više slikica od Peppersa i neke zbrisala........

Bye , Čitamo se sutrawavekissnut

- 13:51 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog posvečen je meni i mojim životom,nadam se da će vam se svidjet!!!!


Ime: Ana
God:13
Volim slušat Pipse,izlazit sa frendicama,gledat anime.....,zezat se sa braćom i ljudima oko mene,moja velika želja je naučit skejtat,
ne podnosim ljude: rasiste,tračave,"umjetne",previše umišljene...

Ime: Tena
God: 13
Volim slušat mjuzu,obožavam pepperse,moje frendove i frendice,moja velika želja je otić na koncert RHCP-a, ne podnosim ljudeove: koji tračaju,umišljene,barbikice,mrzim školu i sve što ima veze s njom.

Linkovi

Za sve one koje vole pepperse!
Red Hot Chili Peppers fan club

za sve ljubitelje Dinama:Dinamo
za one koji nemaju kaj za radit

Heart Breakerblog moje frendice Lucije.

Loverly još jedna moja frendica

i na kraju moja luda frendica IdaSweet Dremszujo

Ovo je moja pesica. Mađarska vižla,lovalčki pas,zove se Astra!<


Red Hot Chili Peppers!








Malo slika iz anime crtića!






Neke druge fora slikice!






One Three Hill




Evo malo o Peppersima!!!

Vokal: Anthony Kiedis
Rod: 01.11.1962,Grand Rapids,Michigan

Bass: Flea
Rod: 16.10.1962,Melbourne,
Australija

Gitara: John Frusciante
Rod:05.03.1970,New York,SAD

Bubnjevi: Chad Smith
Rod: 25.10.1961,Saint Paul,Minnesota



I'm through with standing in line
To clubs we'll never get in
It's like the bottom of the ninth
And I'm never gonna win
This life hasn't turned out
Quite the way I want it to be

I want a brand new house
On an episode of Cribs
And a bathroom I can play baseball in
And a king size tub big enough
For ten plus me

I'll need a credit card that's got no limit
And a big black jet with a bedroom in it
Gonna join the mile high club
At thirty-seven thousand feet

I want a new tour bus full of old guitars
My own star on Hollywood Boulevard
Somewhere between Cher and
James Dean is fine for me

I'm gonna trade this life for fortune and fame
I'd even cut my hair and change my name

'Cause we all just
Wanna be big rockstars
And live in hilltop houses
Driving fifteen cars
The girls come easy and
The drugs come cheap
We'll all stay skinny
'Cause we just won't eat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy bunny
With her bleach blond hair
And we'll hide out in the private rooms
With the latest dictionary and
Today's who's who
They'll get you anything
With that evil smile
Everybody's got a
Drug dealer on speed dial
Hey hey I wanna be a rockstar
Hey hey I wanna be a rockstar