On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis!?

Posvećen:Mojim svakodnevnim događajima...
Nastao:Zbog moje razonode

Pravila


°°Ostavi komentara koliko hoćeš,samo pročitaj post i neka komentar bude napisan u vezi posta°°

°°Šta se tiče o lancima (ne)sreće,nisam ljubiteljica,pa vas molim-ne ostavljajte mi ih°°

°°Ne vrijeđaj mi blog,moj trud,ako ti se ne sviđa,znaš gdje je izlaz°°

°°Ne kradi mi slike!!! One su moje i ničije druge°°


Hvala na razumijevanju !

~°°Mastanja lako mogu postati stvarnost,samo ako dovoljno vjerujes°°~

Image and video hosting by TinyPic


I muzika bez koje bi blog bio prazan...


Free Music

Free Music



Free Music

Pričaj mi priču

Ana-Ruzica
[.A dream girl.]
***Always_and_4ever
Fairy
miSs.smiLe.frEak
Miss Mary
• Miss inimitable •
Kiss and i will surrender

~Dijete koje ne poznaje granice~

Image and video hosting by TinyPic

IME:DANIJELA
PREZIME:******
NADIMAK:Dane,Dani
MJESTO: jedan, jedini -OMIŠ
OBOŽAVA: Hello Kitty
ONA JE:
slatka,ljepa,smiješna,luda,
razigrana,dijete,nasmijana,vedra...
ZNA BITI:
tvrdoglava,ljubomorna,ljuta,bezobrazna...


SLUŠA:

Image and video hosting by TinyPic

GRUPE:

-->Evanescence
-->Atomic kitten
-->Sugababes
-->Pussycat dolls
-->Paramore
-->Camp Rock
-->Nightwish
-->Linkin Park

IZVOĐAČI:

Avril Lavigne°°
Cascada°°
Christina Aguilera°°
Miley Cyrus°°
Kerli°°
Pink°°
Rihanna°°
Britney Spears°°
Natasha Beddingfleld°°
Kelly Clarkson°°
Gwen Stefani°°
Katy Perry°°
Hillary Duff°°
Lady GaGa°°
Taylor Swift°°


VOLI:

Image and video hosting by TinyPic

Bubamaru
Cvijeće
Čokoladu
Dugu
ep
Elmov svijet
Glazbu
Igračke
Jesti
Kuhati
Ludirati se
LJuljati se
Mastati



NE VOLI:

Image and video hosting by TinyPic

Swađu
Kopiranje
Matematiku
Jedinicu
Loše nastavnike
Izrugivanje
Ratove..
Ogovaranje
Tehnički



Ljubav...

Znači takvu igru igramo.JoJ,šta si škrt na riječim xD,nemoj me krivo shvatit ako ovo budeš čitao,ti znaš da te ja volim,znaš mi ime,znaš što si mi napisao u poruci i puno ti hvala na tome.Hvala ti što si me zvao na mobitel,a ja koliko sam glupa,nisam se javljala.Kad si me zvao,mislila sam da će sve krenuti nizbrdo,da ću ja negdje pogriješiti.Ali sad znam da je to ono što sam oduvijek htjela,ali sad je gotovo.Kako me izluđuješ tim svojim bazama.Nadam se da ćemo se vidit u ponedjeljak.Nadam se da će mi Bog dati snage i hrabrosti da te nazovem,nije to tako teško kako se čini.Samo moram uzeti stvar(mobitel) u svoje ruke i stisnit onu malu tipku i začas pričam s tobom.Da li samo znaš kako sam bila sretna kad sam vidila smajlića kojeg si mi poslao.Da li je to znak da ti se sviđam?! Da li znaš kako bi sretna bila kad bi rekao da je?! Danas je došao taj dan.Danas te sigurno zovem,pa što bude da bude,ja imam samopouzdanja(valjda) u sebe i vjerujem da će sve biti doro.Što se mene tiče,svak može govorit o ljubavi šta hoće,ali za mene ona nije mrtva,niti će ikad biti.I ako me ikad povrijediš,nadam se da nećeš,ja ću te uvijek voljeti iako ti to možda nećeš znati,ali će ti postat jasno kad te pogledam svjim zavodničkim(štaš govorit) pogledom.Svak bira svoj put kojim će krenit,ja biram put do tvog srca.Voljela sam te,Volim te,Voljet ću te.Ovim putem ti šaljem puno poljubaca,a možda i uživo dođe jedan.Ne brini pobrinut ću se ja i za to ako treba.Volim te !!!

Image and video hosting by TinyPic


|nedjelja, 11.01.2009., 10:28|

| 142 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.