On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis!?

Posvećen:Mojim svakodnevnim događajima...
Nastao:Zbog moje razonode

Pravila


°°Ostavi komentara koliko hoćeš,samo pročitaj post i neka komentar bude napisan u vezi posta°°

°°Šta se tiče o lancima (ne)sreće,nisam ljubiteljica,pa vas molim-ne ostavljajte mi ih°°

°°Ne vrijeđaj mi blog,moj trud,ako ti se ne sviđa,znaš gdje je izlaz°°

°°Ne kradi mi slike!!! One su moje i ničije druge°°


Hvala na razumijevanju !

~°°Mastanja lako mogu postati stvarnost,samo ako dovoljno vjerujes°°~

Image and video hosting by TinyPic


I muzika bez koje bi blog bio prazan...


Free Music

Free Music



Free Music

Pričaj mi priču

Ana-Ruzica
[.A dream girl.]
***Always_and_4ever
Fairy
miSs.smiLe.frEak
Miss Mary
• Miss inimitable •
Kiss and i will surrender

~Dijete koje ne poznaje granice~

Image and video hosting by TinyPic

IME:DANIJELA
PREZIME:******
NADIMAK:Dane,Dani
MJESTO: jedan, jedini -OMIŠ
OBOŽAVA: Hello Kitty
ONA JE:
slatka,ljepa,smiješna,luda,
razigrana,dijete,nasmijana,vedra...
ZNA BITI:
tvrdoglava,ljubomorna,ljuta,bezobrazna...


SLUŠA:

Image and video hosting by TinyPic

GRUPE:

-->Evanescence
-->Atomic kitten
-->Sugababes
-->Pussycat dolls
-->Paramore
-->Camp Rock
-->Nightwish
-->Linkin Park

IZVOĐAČI:

Avril Lavigne°°
Cascada°°
Christina Aguilera°°
Miley Cyrus°°
Kerli°°
Pink°°
Rihanna°°
Britney Spears°°
Natasha Beddingfleld°°
Kelly Clarkson°°
Gwen Stefani°°
Katy Perry°°
Hillary Duff°°
Lady GaGa°°
Taylor Swift°°


VOLI:

Image and video hosting by TinyPic

Bubamaru
Cvijeće
Čokoladu
Dugu
ep
Elmov svijet
Glazbu
Igračke
Jesti
Kuhati
Ludirati se
LJuljati se
Mastati



NE VOLI:

Image and video hosting by TinyPic

Swađu
Kopiranje
Matematiku
Jedinicu
Loše nastavnike
Izrugivanje
Ratove..
Ogovaranje
Tehnički



Don't worry be happy !!!

Prvo kliknite OVDJE

Ok,u prošlom postu sam slomila nečije srce.Nadam se da se to više neće ponovit :-(
jer sam sad i ja tužna.Ali ja ću se prepustit naslovu i bit ću HAPPY.Ta cijeli je život pred menom.Sigurno će biti još puno takvih situacija možda i nekih kao npr.oću li se udat za njega.Hehe šala mala.Naravno da ne,ali ako je to neki mali luđak onda će me možda i pitat.Dobro ostavimo se mi vjenčanja ima do toga vremena ta tek mi je 12 godina.Svejedno sve šta oću reći je da nikad ne smijemo biti tužni jer ipak,život je takav.Ima svoje sretne i nesretne trenutke.Ako ste vi tužni,pa svi oko vas padaju u komu.Jer su i oni tužni kad i vi.Ma budite sretni jer imate hrane,vode,kuću,stan,mamu,tatu,brata,sestru...koje nitko ne može zamjenit.Je li se slažete s menom?!Evo primjer.Ja imam brata,često se znam svađati s njim i potuči se,ali ne mogu zamislit kakav bi život bio bez njega.Tko bi me branio kad sam u školi,tko bi me svaki dan ljutio... Ok,možda sada (malo) filozofiram...ali stvar u tome je da uvijek,ama baš uvijek budemo sretni jer imamo sve što netko jedino može zamisliti,a to su obitelj,prijatelji i ljubav.Ma briga me za svaku ocjenu lošu koju dobijem ja ću uvijek biti sretna što imam nešto što mi nitko ne može oduzet.Ovaj je post posvećen onima koji su stalno tužni i u komi su jer su ih dečki ili cure ostavili,dobili lošu ocjenu ili tako nešto.

Image and video hosting by TinyPic


|nedjelja, 02.11.2008., 16:30|

| 109 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.