....my soul is waiting someone to heal it...because i'm broken inside...

subota, 15.07.2006.

šta da radim??



ovo je namijenjeno jednom dečku kojega ću vidjeti u utorak....(i opet biti u depri)headbangpuknucu svaki put kada ga vidim srce mi se stisne od boli...imao je i uvijek će imat posebno mjesto u mom srcu...nadam se da će ovaj put malo duže ostati na ljetovanju..

LETTER TO A MAN

Like a rose wilting and daying,
so feels my heart.
You trampled the most fraglie
thing in my body,
and you didn't even know it.
I tought you felt the same as me,
you smiled, touched my arm, stood up for me.
My spirits were liftied.
For a time, I felt beautiful
because you made me.
I never wanted to live your side,
afraid I would lose you.
But then the reality hit:
you never felt the same.
I have been floating on a fake cloud.
You trampled the most fraglie thing in my body,
and i didn't even know it.
Image Hosted by ImageShack.us

....ljudi toliko ga volim.....Image Hosted by ImageShack.us...da boli...??šta da radim??


15.07.2006. u 20:16 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na blogu ću opisivati svoj život, moja mišljena o životu..i ta sranja....

...koliko ste me puta posjetili...

Counter
Get a Counter



nešto o meni:
=volim:
-prijatelje
-muziku
-svog cucka
- sport
-španjloski
-talijanski
-engleski
-životinje

=ne volim:
-umišljene, arogantne ljude
-bahatost
-cigarete, drogu
-njemce

=15.godina
=zagreb
=jedva čekam pobjeći iz kuće
....ne mislim pisat neš o sebi ,jer nije potrebno
da me dođu ljudi iz škole zajebavat....

Linkovi

...ako ti je dosasdno u životu idobro znaš engleski.....slobodno klikni...;))
Dont Click Here


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

color of my heart and my world is like that rose
Image Hosted by ImageShack.us


something what is mising in my live

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


ideala
Image Hosted by ImageShack.us

are they beautiful or what?
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us