"I don't mind being ogled, ridiculed Made to feel miniscule If you consider the source, it's kinda pitiful The only thing you really know about me is... ...that's all you'll ever know " ...

nedjelja, 04.06.2006.

HERE WE GO AGAIN

opet sve ispočetka...damn..a bilo nam je tako lijepo :D

Jučerašnji dan je prešel zadovoljavajuće dobro..konačno sam upoznala još jedan dio Švercove tzv. "djece"..nije mi se opet dalo u X,pošto sam dobro znala koja je situacija tam:krš i lom...Umjesto toga otišla sam poslje kina na pijaču s Vanjom u tnt...Sviđala mi se atmosfera ( A POSEBNO DRUŠTVO ) pa sam ostala do fajrunta,kasnije sam "morala" nakratko do Orinoka...tam sam pukla..poslala sve u..pa već se zna kaj..Ne volim ići tam pošto mi se ne sviđa atmosfera,ne sviđaju mi se ljudi,a ni mjuza nije baš po mojem ukusu..pa sam se posvađala s nekoliko ljudi,počela se naderavat na njih i izjurila van gledajući one stričeke policajce koji mi ništ nemru jer sam navršila šesnaestu :D..ok ok..nije sve prešlo tak loše..porazgovarala sam s jenim konobarom kojeg već duže vreme poznam,dobro se i nasmijala..i tak...

U tnt-u sam započela raspravu s Abramom,koji me pital zakaj sam na svojem prijašnjem blogu pisala o homoseksualizmu smijeh..pa eto još jedanput...
Zato jer se borim za ono u kaj vjerujem,a vjerujem da svi ljudi imaju pravo da vole i budu voljeni...Na ovom smo svijetu da nađemo neku vrste sreće,a ljudi tu sreću često traže u drugima,pa ako dva odrasla muškarca svojevoljno stupe u vezu,onda ja tu vezu podržavam...Mislim da ste svi čuli za onu novu stranku koja se pojavila u Švedskoj,Norveškoj..uglavnom nemam pojma gdi,a niti je to bitno..(u slučaju da niste) Stranka "ljubav,raznolikost i sloboda" se zalaže za legalizacije seksa s DJECOM starijom od 12 godina i životinja lud...Mislim da nijedna normalna osoba nemre usporediti pedofiliju sa homoseksualizmom jer kod pedofilije se radi o tome da odrasla osoba zlostavlja jedno preplašeno,malo dijete,a homoseksualci se dvije odrasle osobe koje svojevoljno stupaju u vezu...Isto tak ne kužim tu foru da je videti dve ženske skupa ok,a dva tipa ne..ali dobro...sto ljudi,sto ćudi...
ovo je kakti prvi post,pa bi trebal biti što kraći..jeah....mor fri tajm for mi....
- 15:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>