ponedjeljak, 18.08.2008.

Volim te, mrzim te?! Mrzim te!!

Evo vidla sam ga neki dan nakon dva mjeseca...ne znam dal sam ga htjela vidjeti...ma bilo bi bolje da nisam...prošao je pored mene ko da me ne pozna...pogledao me i kad je vidio da i ja vidim njega...brzo je skrenuo pogled...nema snage da me pogleda u oči...tako je jadan...ali ne znam zašto ga još ne mogu mrziti...ne volim ga...to je sigurno...ali kada sam ga vidla srce mi je počelo jače lupati...noge su mi se odsjekle...ne znam zašto...mogu reći da je idiot i to duboko u sebi znam...ali još uvijek to ne mogu prihvatiti...još uvijek ne mogu vjerovati da je sve bila laž...trudim se da ga zaboravim...ne mislim na njega dok me netko ne podsjeti...htjela bih ga mrziti...imam pravo na to...i sada uopće ne znam šta osjećam prema njemu...kažem da ga mrzim ali ne znam da li to stvarno mislim...mrzim sve što mi je napravio i sve njegove laži ali njega...bilo je sve super dok ga nisam vidla...to kako je prošao pored mene...kako me pogledao...jooj...ubija me...nadam se da ga više nikad neću vidjeti...da ću ga uskoro potpuno zaboraviti...već neko vrijeme mislim na nekog drugog i tako mi je puno lakše...

- 21:14 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

..ovo je anoniman blog i nitko od mojih frendova ne zna za njega..pisat ću o patnji i boli koju trenutno osjećam..ostavljat ću linkove na blogovima do kojih slučajno dođem pa ako se nekom svidi blog, a i ako mu se ne svidi, nak ostavi komentar..

Image Hosted by ImageShack.us


...o meni...
...imam 16 godina...
...idem u srednju ekonomsku...
...slušam metal, a najbolji mi je symphonic metal...
...naj grupe su mi Nightwish i Within Temptation...
...naj pjesme Bring Me To Life, I Wish I Had An Angel, Frozen, What Have You Done, Tears Don' Fall...
...moj msn ako me netko zeli dodati: kiss.of.dawn93@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us


...MRZIM...
...LAŽI...
...dvoličnost...
...pokvarenost...
...preseratore...
...cajke&narodnjake...
...kad nešto MORAM...
...hladnoću&vrućinu...
...kričave&žive boje...
...školu&učenje...
...kad je vani dosadno...
...kad moram rano doma...
...kad me neko povrijedi...
...kad preko noći neko mijenja mišljenje...
...ljudsku glupost...
...kad nekome ne mogu vjerovat, a htjela bih...
...kada nešto ostane nedovršeno...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


WITHIN TEMPTATION:Frozen

I can't feel my senses
I just feel the cold
All colors seem to fade away
I can't reach my soul
I would stop running, if knew there was a chance
It tears me apart to sacrifice it all but I'm forced to let go

Tell me I'm frozen but what can I do?
Can't tell the reasons I did it for you
When lies turn into truth I sacrificed for you
You say that I'm frozen but what can I do?

I can feel your sorrow
You won't forgive me, but I know you'll be all right
It tears me apart that you will never know but I have to let go

ref.

Everything will slip way
Shettered peaces will remain
When memories fade into emptiness
Only time will tell it's tale
If it all has been in vain

I can't feel my senses
I just feel the cold
Frozen...
But what can I do?
Frozen...

Tell me I'm frozen but what can I do?
Can't tell the reasons I did it for you
When lies turn into truth I sacrificed for you
You say that I'm frozen, frozen...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Going Under

Now I will tell you what I've done for you
50 thousand tears I've cried
Screaming deceiving and bleeding for you
And you still won't hear me (going under)
Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under (I'm going under)
Drowning in you (Drowning in you)
I'm falling forever (I'm falling forever)
I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring the truth and the lies
So I don't know what's real and what's not
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under (I'm going under)
Drowning in you ( Drowning in you)
I'm falling forever (I'm falling forever)
I've got to break through

So go on and scream
Scream at me I'm so far away (so far away)
I won't be broken again
I've got to breathe I can't keep going under
I'm dying again

I'm going under (I'm going under)
Drowning in you ( Drowning in you)
I'm falling forever (I'm falling forever)
I've got to break through
I'm going under
I'm going under
I'm going under

Image Hosted by ImageShack.us


FORGIVEN

Couldn't save you from the start
Love you so it hurts my soul
Can you forgive me for trying again
Your silence makes me hold my breath
Time has passed you by

Oh, for so long I've tried to shild you from the world
Oh, you couldn't face the freedom on your own
Here I am left in silence

You gave up the fight
You left me behind
All that's done's forgiven
You'll always be mine
I know deep inside
All that's done's forgiven

I watched the clouds drifting away
Still the sun can't warm my face
I know it was destined to go wrong
You were looking for the great escape
To chase your demons away

I've been so lost since you've gone
Why not me before you?
Why did fate deceive me?
Everything turned out so wrong
Why did you leave me in silence?


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr