24.06.2007., nedjelja,....im baaaaack.....=)

...ewo i mene.......sorryte što nisam duuuugo pisala post al mi nije dalo...a i nisam baš ni bila doma....ovako....škola je napokon završila weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..thumbuppartypartyparty.....prošla sam sa 4.6...smijeh..cijeli tjedan sam išla s my ivanom na more.....a u četvrtak zadnji dan nastave išlo nas je punooo....skoro svi....bilo je ludo...osim nekih "sitnica"..bang..to se odnosi na jednu osobu....koju ću ...recimo prekrižit iz mog života....nadam se da ću je uspjet zaboravit....jer sam tek sad shvatila kakva je...neću vam reć dal je muško ili žensko....ali nadam se da će on/ona to shvatiti....previše sam patila zbog nje..eeknamcordead..onda da promjenimo temu....u petak je došla moja ana iz zagreba....wee....jučer smo cjeli dan bile skupa...i pričale.....sad u 2 idemo na more....idemo vidit dal je neko došo.cerek.(...khm...)...zadnji dan škole sam jako pocrvenila-...ali prošlo je....jooj ke ljepo sad uživancija....more,zabava....al brzo će proći...=(...noćas mi se vratila stara iz pariza...i donijela mi je svašta...najviše robe...=)=)thumbupthumbup...sad isprobavam...hehe...ewo obećajem vam da ću post pisati barem jednom tjedno....al oću puuuno komm.....i tako.....posebni pozz idu: ivanikiss,vanessikiss,andreikiss,karo,kiss,danykiss,didykiss,medykiss,laurikiss,karlikiss(p.s. sretan rođendan u zakašnjenjuparty)...onda još matu,dadu...tonyu,simegiu,ramiću....itd....i da da ne zaboravim...i mojoj marinikisskiss....veeeelika pussa....luw ya...=)wavewavekiss


| 12:57 | Komentari (32) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°O meni°°
°°Linkichi°°
°°Slike°°
°°Pjesme°°
Dizajn