06.05.2007., nedjelja....put u Liku..=)=)

...ewo mene.....vratila se ja iz Like......tamo smo išli u četvrtak...a vratili se u petak...išli smo s dramskom...do tamo smo se vozili oko 3h...krenuli smo u 6h ujutro..bang....u busu smo se zajebavali....sve 5...i stigli mi u Perušić....to je neko selo bogu iza nogu...ono koma....nastupali smo u školi...pa smo sa njihovim sedmim raz...išli do crkve i neke kule...skompali smo se sa nekim curama i dečkima....smijeh...slikali smo se s njima...i tako...onda smo išli u lički osik,...pa na ručak u neki restoran...onda u još jedan grad...pa u korenicu u hotel...tamo je bilo najluđe......loom...samo što je bilo glupo jer smo ja,vane i ivana imale sobu točno iznad nastavnice....btw...bilo je odlično...neda mi se više pisat.....pošto mi je u utorak b-day-...dobila sam digitalni...i imam puno slika...ali frendice me ne puste da stavim slike....ewo vam jedan ljubavni test...kliknite ovdje...=)...ae idem ja....pusssa....love ya...=)kiss

| 14:50 | Komentari (79) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°O meni°°
°°Linkichi°°
°°Slike°°
°°Pjesme°°
Dizajn