Hole in L A W

08.09.2005., četvrtak

Posvećeno osobi koja nije samo osoba za tren,već osoba za cijeli život......

Evo ovo sam želio posvetiti najdivnijoj osobi na ovom svijetu...Jes da nitko nije savršen ali ona je upravo blizu tom savršenstvu.....Kad ljudi kažu ako imaš sve, super čovječe tebi je savršeno,ali neznaju ima li ta osoba razumijevanja kod drugih.....E tad je osoba savršena......Najdivnija osoba na svijetu i ja smo se upoznali jedne divne većeri na jednoj plaži,misleći kad sam je ugledao da je tek obična cura koja je ok...Vrijeme je pokazalo svoje i sad se s njom može razgovarati o svemu,o mojim,o njenim,o svačijim problemima...Želim joj ovim putem reči da da mi je drago što je tu,što je kraj mene,što je kraj svih,jer takva se osoba sreće samo jedanput u životu...Drago mi je što u svemu nađe trunku onog dobrog onog što mijenja svijet...Ali jednostavno je okupirana drugima i o njihovim promjenama..Svi se mjenjamo,mjenja se i ona,mijenjam se i ja,ali tome pridaje puno pozornosti iako če reči da nije tako.....Nazvala si me jedan put plačući mi9 na telefon da se svi oko tebe mijenjaju i da to tebe pogađa i drago mi je da si me nazvala jer tat čovijek svati i drago mu je da mu se netko obrati za savjet ili pak očekuje od tebe jednu lijepu rečenicu ili čak pjesmicu....Ali moja ti,moraš shvatiti da je žoivot realan,da je realnost sve o kolo nas,da je sve ama baš sve samo stvoreno za čovjeka i da se to mora prihvatiti...Ti tim samo razbijaš glavu.Čitajuči tvoj blog rekako sam si da moram ovo napisat jer kako nam je "bivša" prijateljica rekla:SVIJET JE OKRUTAN....Da on jest okrutan ,ali samo ako ga ti učinis takvim i ne zaboravi da se i drugi moraju ispuhat,da se jednostavno moraju mijenjati,jer kakav bi bio svijet da smo svi cijeli život isti....Život bi jednostavno bio jednoličan......Još ti jedanput govorim da sam sretan što te imam,a nadam se da si i ti sretna,jer znaš što smo sve prošli u samo malo vremena poznanstva i da se nismo rastavilo,jer naše je prijateljstvo jednostavno tako,posebno i drugačije ode drugih na svojsuper način i zato sam zahvalan samom sebi i naravno tebi.Ipak da nema tebe i da nema mene nebi ni bilo ovog prijateljstva kojemu pojedine osobe mogu zavidit i nadat se da če i oni jedanput imat takvo....Jedinstveno i neobično:-)))))))))))))A,
kad binaše prijateljstvo ovisilo o vremenu i prostoru, onda bismo, svladavši vrijeme i prostor, upropastili i naše bratstvo! Svladamo li prostor, ostaje nam samo OVDJE. Svladamo li vrijeme, ostaje nam samo SADA. Zar ne misliš da ćemo se na tom putu, između Sada i Ovdje, ipak povremeno susretati?


KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS AND THANKS


<< Arhiva >>