.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Lina
*18.4.1993.
*Belišće
*8 razred

...još malo... :)

…volim…
*glazbu
*čokoladu
*prijatelje
...ma i poznanike=)
*subotu
*zvijezde
*msn
*smijat se
*sladoled
*cappuccino
*ljuljačku
*točkice
*životinje
*zagrljaj

…ne volim…
*kišu
*buđenje
*jako umišljene
*gliste
*prekide
*svađu
*izdvajanje

…bojim se…
*smrti (tuđe)
*glista, crvi…
*zapuštenih mjesta
*krvi
*vatre

...prijatelji kažu da sam...
*osjećajna
*tvrdoglava
*zabavna
*lijena
*jednostavna
*vesela
*i nešto suprotno od ambiciozne
...ako mi nešt nejde, bro odustanem...:(

MSN:
lina.14.lina@hotmail.com



...simpatični ljudi...

Andrija
Adi
Sebo
Carrie
Tina
Vonic
Lala i Adi
Sandra
Ljubicaste
Jella
Lups
Lala
Leach
Iva
Val
On&Ona
Matea
Dina
Bara
Kata
Barbara
Dominik
Tea
Jelcy
Widra
Ina
Matea&Mare
Skelac
Lorna


...slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Adrianna i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
društvo s klizanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stil i Skendo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petranović i Nik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lora i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sebo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tobby :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla, ja i Ozana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Sever i Taš

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet... XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nik i Andrija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tanja i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mihi, Dina, Kevin, Lala

četvrtak, 15.05.2008.

...veliki sjadoled... : )

ne znam napisat naslov. al eto.. nek bude tako: )
ne daju mi se pisat postovi.
zapravo, općenito mi se ništ neda.. al ajd.

otišlo više od pola cura iz razreda sa zborom u varaždin..
od srijede ih nema.. i 16 muških u razredu.... hhh
a baš nam je cool.. al nema mi Kate.. =(
..sam nek se one nama vrate..

a juučer.. jaaao... predobar dan... savršen :)
prvo kemija.. nastavnik je najjači.. faca*
"Lina, imam dva jaja.. i pazi na njih..."
haha.. nije to. nego.. trebalo nama za pokus bjelanjak. i sad je nastavnik ponio samo dva jaja (jedan za nas, jedan za c razred).. i kaže mi da izvadim bjelanjak.. i naravno, razbijem ja... a ovi vrište od smjeha :S"evo, ostalo je još jedno jaje.. i sad paaazi.. jaako pazi"
i dečki tam počeli vikat, kao.. "daj pazi, neće nastavnik više djece moć' imat ak' ostane i bez tog jajeta".. a mene stid..
al uspjela sam odvojit bjelanjak od žumanjka.. i pokus nam uspio, donekle..:)
i tako.. onda engleski.. kupili mi onaj veliki sladoled, od 2 l.. mmm..
i počeli mi to jest pod satom.. i keže nastavnica da odemo van..
i skoro cijeli sat Dac, Andrija, Cuta i ja vani jeli sladoled.. smijeli se... ovi prolaze, a mi ko budale jedemo sladoled iz kantice.. haha
i idući sat engleskog smo rekli da se idemo slikat..
a uopće se naš razred nije sliko jer nas puuno fali..
al neka, otišli mi van.. i tak, sjedili.. ma predobro..
dok nas nisu skužili.. mi se "slikamo", a foto užas već doma otišo.. hhh
i onda biologija.. prvi sat neke praktične imali.. a drugi sat gledali utakmicu..
hajduk-dinamo.. tj. oni su gledali, ja nisam. ja sam slikala po razredu. =)i eto..i danas isto.. super dan! niš ne radimo skoro...
malo nas je, pa nam popuštaju.. al bitno da mi dobijemo opomenu opet.. al neka..
i trebali smo otić za fizike, al nismo.. maa.. i bolje.. ne treba mi sad ukor.. :S

et... bila sam u ovu subotu vani. presavršena je bila.
jel tako, Punjeta? ooo da: )
votka... hehe.. al ajd, bolje nečemo o tom.. jel tako, Mona? hehe
...ma seki joj bio 19. rođendan.. tak da.. ne trabam više ništ reć'..

i eto.. ne znam šta da više pišem.. sve super..
idem... uživajteee... *puse: )



| - 21:29 - ...tell me.... (148) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.