.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Lina
*18.4.1993.
*Belišće
*8 razred

...još malo... :)

…volim…
*glazbu
*čokoladu
*prijatelje
...ma i poznanike=)
*subotu
*zvijezde
*msn
*smijat se
*sladoled
*cappuccino
*ljuljačku
*točkice
*životinje
*zagrljaj

…ne volim…
*kišu
*buđenje
*jako umišljene
*gliste
*prekide
*svađu
*izdvajanje

…bojim se…
*smrti (tuđe)
*glista, crvi…
*zapuštenih mjesta
*krvi
*vatre

...prijatelji kažu da sam...
*osjećajna
*tvrdoglava
*zabavna
*lijena
*jednostavna
*vesela
*i nešto suprotno od ambiciozne
...ako mi nešt nejde, bro odustanem...:(

MSN:
lina.14.lina@hotmail.com



...simpatični ljudi...

Andrija
Adi
Sebo
Carrie
Tina
Vonic
Lala i Adi
Sandra
Ljubicaste
Jella
Lups
Lala
Leach
Iva
Val
On&Ona
Matea
Dina
Bara
Kata
Barbara
Dominik
Tea
Jelcy
Widra
Ina
Matea&Mare
Skelac
Lorna


...slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Adrianna i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
društvo s klizanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stil i Skendo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petranović i Nik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lora i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sebo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tobby :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla, ja i Ozana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Sever i Taš

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet... XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nik i Andrija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tanja i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mihi, Dina, Kevin, Lala

četvrtak, 01.05.2008.

..opet doma.. :(

a mogla sam. jbg...
ne znam šta da radim, pa evo novi post..
ja opet doma.. a tak sam htjela danas ić nekud... al niko neće:(
dogovarali se mi neki iz razreda da idemo nočit kod mene, i ajd idemo mi..
al ipak ništa... a ne možemo se niš dogovorit...

pogledam sad na sat... i ono 01:01... "prati me ljubav".. haha
na vjerujem više u take stvari... glupost*
...ni u lance sreće!

danas mi je dan savršeno počeo.. ooo da! (...)iako je ostatak dana (kad sam se vratila iz škole) bio dosadan.. spavala!
i nastava mi počela u pol 11, i trajala do pol 2.. a ja još ostala poslije igrat stolni s dečkima iz razreda.. al ono, "igrat"... ma sam smo se sprdali..
i pito me kemiju.. dobila sam 2aaa... a nisam niš znala.. ma super meni..

u subotu krizma.. a ja neebi.. ja bi da je u nedjelju..
u subotu Ivana pravi party, rođendan... i ja bi išla! ma moram ić.. kako god..
i da, Ivana sretan ti rođendan... iako je sutra, drugog... al mislim da neću pisat opet post... de lovac.. znam da neću pisat post!
nego, sve naaajbolje.. i samo mi budi tako vesela i dalje... i puno ljubavi..
i ostani mi taka kaka jesi.. ma vojim te: )

sad slušam "ispod marelice"... a sviđa mi se pjesma... slučajno ju našla nekako na netu.. heh...i stalno ju idem na you tube slušat.. već i cijeli spot znam na pamet.. ;)

et... dosta od mene.. sad mi došlo da pišem pjesme.. paa, idem dok me ne prođe... vjerovatno ću napisat post opet kad prođe krizma...
*uživajtee... i lijepo mi se provedite, ak idete nekud noćit il neš...
veeeliki pozZz i pusewavekiss



| - 00:56 - ...tell me.... (64) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.