.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Lina
*18.4.1993.
*Belišće
*8 razred

...još malo... :)

…volim…
*glazbu
*čokoladu
*prijatelje
...ma i poznanike=)
*subotu
*zvijezde
*msn
*smijat se
*sladoled
*cappuccino
*ljuljačku
*točkice
*životinje
*zagrljaj

…ne volim…
*kišu
*buđenje
*jako umišljene
*gliste
*prekide
*svađu
*izdvajanje

…bojim se…
*smrti (tuđe)
*glista, crvi…
*zapuštenih mjesta
*krvi
*vatre

...prijatelji kažu da sam...
*osjećajna
*tvrdoglava
*zabavna
*lijena
*jednostavna
*vesela
*i nešto suprotno od ambiciozne
...ako mi nešt nejde, bro odustanem...:(

MSN:
lina.14.lina@hotmail.com



...simpatični ljudi...

Andrija
Adi
Sebo
Carrie
Tina
Vonic
Lala i Adi
Sandra
Ljubicaste
Jella
Lups
Lala
Leach
Iva
Val
On&Ona
Matea
Dina
Bara
Kata
Barbara
Dominik
Tea
Jelcy
Widra
Ina
Matea&Mare
Skelac
Lorna


...slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Adrianna i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
društvo s klizanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stil i Skendo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petranović i Nik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lora i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sebo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tobby :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla, ja i Ozana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Sever i Taš

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet... XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nik i Andrija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tanja i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mihi, Dina, Kevin, Lala

ponedjeljak, 21.04.2008.

...rođendan, policija... : )

ee... evo napisala ja post.. po drugi put. heh.. napišem ja post i objavim ga bez naslova.. i odem napisat naslov, i slučajno umjesto "objavi", stisnem "odjavi".. i ode.. :(
uff.. to mi nagore.. nekako mi se uopće ne daju pisat postovi... stalno sam il na msnu, il gledam nešt...
al uglavnom... evo, ja u subotu slavila rođendan... al ono, skoro ko i svaka druga subota.. ma super je bilo..
jedino.. policija.. heh...
trčimo Kata i ja doma, bilo 10 do 12... i zaustave nas.. jaooo.. i ajd pitaju nas kak se zovemo, koliko imamo god... i mi kažemo kak se zovemo i da imamo 16 godina.. hehe... i oni kažu dobro, i odu.. imale smo sreće.. dobro da nas nisu upisali.. =)

i eto... ostalo sve ko i inaće.. uglavnom..
danas išle mama i ja u osijek... i naravno, mora se neš dogodit... prvo smo išle kod kozmetičarke, da mi sredi mal lice prije krizme... i ajd, ja jedva čekam da to završi da idemo po trgovinama.. al jbg.. pokvario se akumulator na autu i više ga uopće nismo mogle upalit.. i onda sam onak s onim upaljenim licem morala hodat tam po tom dijelu grada.. i čekat tatu da dođe.. ma užas.. a jedva sam čekala da idemo same, bez njega.. jer kad on ide onda niš ne stignem.. grrr : S
i još zbog tog mutavog auta nisam stigla ić gledat Katu.. ona je pjevala na onoj audiciji u kazalištu... a tak sam htjela ić... a baš mi žao!
i eto... dosta za sad... ne mogu više pisat, boli me ruka.. jer pišem sam jednom rukom, a pas mi u drugoj jer traži van... a meni ga se neda sad vodit, pa da ne laje...
*veeliki pozz i pusa



| - 22:34 - ...tell me.... (64) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.