.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Lina
*18.4.1993.
*Belišće
*8 razred

...još malo... :)

…volim…
*glazbu
*čokoladu
*prijatelje
...ma i poznanike=)
*subotu
*zvijezde
*msn
*smijat se
*sladoled
*cappuccino
*ljuljačku
*točkice
*životinje
*zagrljaj

…ne volim…
*kišu
*buđenje
*jako umišljene
*gliste
*prekide
*svađu
*izdvajanje

…bojim se…
*smrti (tuđe)
*glista, crvi…
*zapuštenih mjesta
*krvi
*vatre

...prijatelji kažu da sam...
*osjećajna
*tvrdoglava
*zabavna
*lijena
*jednostavna
*vesela
*i nešto suprotno od ambiciozne
...ako mi nešt nejde, bro odustanem...:(

MSN:
lina.14.lina@hotmail.com



...simpatični ljudi...

Andrija
Adi
Sebo
Carrie
Tina
Vonic
Lala i Adi
Sandra
Ljubicaste
Jella
Lups
Lala
Leach
Iva
Val
On&Ona
Matea
Dina
Bara
Kata
Barbara
Dominik
Tea
Jelcy
Widra
Ina
Matea&Mare
Skelac
Lorna


...slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Adrianna i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
društvo s klizanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stil i Skendo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petranović i Nik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lora i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sebo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tobby :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla, ja i Ozana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, Sever i Taš

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet... XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nik i Andrija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Kata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tanja i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mihi, Dina, Kevin, Lala

srijeda, 12.03.2008.

: )

ne volim naslove pisat... bzvz...
nego.. danas je bio neki super dan.. : )
nisam bila u školi.. weeee.. bila sam u nekom selu, nešt smo išli "slikat"..
ali bilo je svega, samo ne slikanja... trebali slikat neku narodnu baštinu...
i išli u neko selo : )
mi tamo došli i to tamo sve jaako staro... i sad ja tamo prićam s jednim nastavnikom koji nam je prije predavo.. ma najjači je: )
a oni svi otišli u neku štalu, i onak ozbiljni viču, vidi konj...
i odem ja vidit.. uđem unutra.. i onak kažem "isee, kak ovaj konj sliči na magarca, jel tako?".. jao.. oni su vrištali od smjeha... ispalo je da je konj bio tamo negdje iza u štali, a da ja i jesam gledala magrca... lud
al ajd... i onda se nisam mogla prestat smijat... al staalno..
i roštiljali smo... =)
ma suuper je bilo.. al naravno, moram ja i neš pokidat...
sjedili mi na krevetu nekom starom, od slame.. Ac, Dac i ja..
i onak, odjednom, ode krevet... jaaaoo.. rolleyes
i tako... ma, uglavnom.. super bilo...
i tako.. sutra fizika.. ispit... a niš ne znam...no
neke akceleracije i gluposti.. hh... doosadno.. bzvz...
ajdee.. idem... uživajtee mi...
veelika pusa.. pozZz... wavekiss




| - 14:48 - ...tell me.... (73) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.