Nothing's gonna hurt you baby.





*


No matter how hard life is, sometimes you have to keep breathing.
The sun will rise again tomorrow, and who knows what the tide will bring


Credits

ScreamDesign help:xx

I wish you were here with me.
srijeda, 18.01.2012. - 01:54

Dani prolaze, ali ja još uvjek čujem tvoj glas
koji mi šapuće u uho. Osjećam tvoj miris
koji me hrani. Osjećam tvoj dah kao da si
pokraj mene. Ležim i osjećam kako si
prigrljeni uz mene. Idemo zajedno na naše
staro mjesto i poslije me pratiš doma.
Da, ovo je samo moje razmišljanje koje
me vraća u prošlost. U stvarnosti mi ostaje
samo tvoja majica koja me hrani mirisom
i prigrljuje. Slušam pjesme koje smo mi
slušali i tvoj glas mi naprosto odzvanja u
njima. Da ja se smijem sama sa sobom jer
pritom mislim da si ti kraj mene. Idem na naše
staro mjesto da se prisjetim kako nam je bilo
lijepo i pritom kad se vraćam kući prati me
samo moja sjena. Ljudi me pitaju za tebe
ja im se samo osmjehnem i kažem im da
te nemam, a u sebi kažem da te nema u
prisutnosti, ali te ima u srcu.


Image and video hosting by TinyPic