Nothing's gonna hurt you baby.





*


No matter how hard life is, sometimes you have to keep breathing.
The sun will rise again tomorrow, and who knows what the tide will bring


Credits

ScreamDesign help:xx

don' t hurt yourself
nedjelja, 20.12.2009. - 01:50

svaki dan se ponavlja...hodamo ovom beskrajnom ulicom..
ali ti i dalje u svome filmu...kao da te spopala depresija...
zašto nemožeš razgovarat ...?? da olakšaš dušu..
nemoraš se iživljavat na sebi...to ti stvarno nije potrebno...
ove rane koje si radiš..molim te prestani...
znam kako ti je..i ja sam nekada to radila
ali sam i shvatila da to nije rješenje....
neki ti ožiljci neće ni zacijeliti...nemoj si to raditi...
nemoj uništavati tako predivne ruke...kao što sam ja...
nemoj ni više gasiti cigarete po sebi...
samo hodaš ovom stazom...bez cilja...
osjećaš opet tu nervozu...kada škripiš po ovome snijegu...
a u ušima opet slušalice...
opet zavoji...pa čemu sve to????
to nikamo ne vodi...zar se želiš ubiti???
pa zar opet??
ne uništavaj sebe...jer tom prilikom uništavaš i druge....
spretno hodaš...koram po korak...nemaš cilj....
ni u ovoj šetnji ni u životu....život gledaš kao san..
iz kojeg ćeš se uskoro probuditi..
..ali nije san već noćna mora...ispred sebe vidiš samo
mrak....na daljinu samo neku svjetlost..
svjetlost na kraju tunela....neželiš si pomoći...
koračaš...gleda ali ništa ne vidiš.....koračaš...
spretno prema putu u nepoznato....
gledaš u stvarnost....ali sve je sivo....posivilo je....
više nevidiš....iskreno ni ne trudiš se....
tvoje oči su posivile od silnih suza....
ruke izrezane iz ovoja...ali.....tu u svijetu stvarnosti.....
ne trudiš se više za ništa....nemaš snage...ne čuješ
više ništa...nikakve riječi podrške...ništa....
.ali moraš nastaviti dalje....okrenuti glavu prema
svijetlosti...kod sunca.....pobijediti tu bol...
ja sam uz tebe..



Image and video hosting by TinyPic