I can be your hero baby.I can kiss away the pain.I will stand by you forever.You can take my breath away. - .Don't dream your life.live your dreams. - Blog.hr
29.03.2009.
I can be your hero baby.I can kiss away the pain.I will stand by you forever.You can take my breath away.

evo me evo..
ovaj post budem posvetila jednoj spešel osobi.
heh.Roreku mojem.dada.
pa krenimo redom.upoznah je prie tocno 1godinu.ahaaaaa.
pa sve je pocelo s dopisivanjima prek msna.uhh.
kad jednog ljepog jesenskog dana dosla je ona do mene.pfff..i onda smo se onak "sluzbeno"(hahaha) upoznale.e pa onda smo pocele i izlazit skupa i vise se druzit.
ona ima najbolje skureve.<3<3.haha.
zakai se je decec ftopil?a nije znal plivat.XDXD.
swi pricaju o nekoj zenski koja je umrla.a pita Rora: a gdi je ona?.xD.hahaha.
jednostavno zenska je predobra.fkt je uvek tu za tebe.i uvek te bu saslusala i pomogla ti.i nis joj nebu tesko napravit.
uviek te bu nasmijala sa svojim predobrim skurevima.
dok si s njom niko ti nis nemre.ahaaa.hahahaha.
MI SMO FACEE.xD.al neznam zakai ono.xd...
a da prekrsila sam nas dogovor.jbg.bilo je jace od mene.hahahaha.
Nikad u zivotu nemojte hodat ispred Rore jer nebute dobro zavrsili.tak dobro cilja.da Kovač i hmhmhm.onaj decko znaju kaj im je napravila.uuuu.bilo bi svega.hahaha.
Roru je naljepse videt pijanu.sry al presmesna si.hahahaha.
hmm.mogla bi punooo toga napisat o njoj.uuu.
aaaaa.hepi sam kaj znam tak super curu...
volimteeeeeeeeeeeee.<333333333333333

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
pije ona pije.:P



owo bi bil drugi dio.nee??.nebi bil drugi dio nego sam tak
da jos nekai natipkam.XD.
paa.Pax jos jedamput sretan rodendan.xD.
lepo si ga proslavil.heh.
uuu.jos moram nekai tipkat.danas sam napokon bila na kavi s Mateomm koju nisam vidlaa vec sto godina:P.
kaj se tice svega moglo bi se reci da sam hepi(?!).mojeee pizdeee me usrecuju...Lucek.Rora.Tena.Tamara.Ozana.Viktorija.ahaaaa.po abecedi sam napisala.XDXD...i da i ON me usrecuje.hahaha.ali i dalje sam broken bitch.
a to bi bilo to.mislim da nisam nikad u nijednom postu tolko gluposti napisala.xD.hahaha.
zivcira me glupi XD koji stalno pisem.proklet bil taj XD.
sad idem slat pozdrave.nekak mi se pise.XD.

abecedom.
Luceku.<33
Roreku.<33
Ozani<33
Teni.<333
Tamari.<33
Viktoriji.<33
Kovacu.kaj mi upravo nekai pise jer dole blinka.XD.
Paxu.
Mateici.<33
Žini.<33
Klari<33
Maljaku.<3333
Nini..bute skupa:P.<33
Jakopcinu.
Habeku.ohh.:D
aaa.nis od abecede nemrem se setit kak ide.malo mi se zmesalo swee.hahahahaha.


wolimmmmmm.<333


19:55 - Komentiraj { 33 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogecu...
.nish.neznam.
.ako oces citai,
ak ne tam je iks u
kutu. :P
.i bil bi red
da mi se komentira.
ne?.XD.



jaa..???!!!
ahaaa.
~smije...
~plače...
~ruši...
~trga...ˇ
~pada...
~gubi...
~pobjeđuje...
~woli...
~mrzi...
ohh.da to sam ja(?!)
...odazivam se na različita imena...XD.
..ali najčešče na Lara...
imam 15.g..a??.da.fkt.hahaha.
dane svoga djetinstva provodim
u gradichu zvanom Koprivnica...

lara_kc14@hotmail.com



credits
duckdz. - xxx