vodite me odavde..jer ovde je covek potpuno sam i nema kog da mu ulepsa dan i nema nikoga - .Don't dream your life.live your dreams. - Blog.hr
22.02.2009.
vodite me odavde..jer ovde je covek potpuno sam i nema kog da mu ulepsa dan i nema nikoga

helouu.
jeaaaa.vodite me odavde.ahaaa.
paa.hmhm.idem nekai napisat.XD.
pa ovako.jucer e Matea imala rodendan.
pa koka još jedamput sretan rođendan.
paa.lepo smo swi dosli k njoj.
hmhm.i kaj smo delali???.uuu.kaj nismo.lol.
Klara me e stalno lupala kaj sam prolijala uvek sve s čaše.XD.Lucek je pak grizla koga je stigla.hahaha.=P=P.
uhh.onda opet zlatne orgije na Mateinom krevetu.hahaha.XD.
uhh.i onda dalje smo krenuli u grad.oujea.
prvo smo bili u Skali i onda smo isli u Holly.jeaaa.
predobro je bilo.plesaloo se.
Lucija svaka čast uspela si rasplesat Jakovicha..a Štef i Pax nisu hteli plesat..haha..i onda smo krenuli negdi oko pol 12 doma..Matea nie vise mogla hodat u svojim štiklama pa sam ja morala.ali ne dugo.imala sam svojeg
konjega koji me nosil.jihaaa.lol.
i dosle smo oko 00:00 k Ozani.i isle smo spavat(?!)
XD.jaaj.kaj se Oza zgađaš u nedužnog peseka.


i to bi bilo to.tj.nebi.ima toga za napisat uuu.al...

btw.Kovač fala na 10kn.hahahaha.=P

Roraaa.falilaaa si miiii.
mah.niš idem neda mi se pisat owaj post.XD.

pozdravi...
Rori.
Luciji.
Ozani.
Matei.
Tamari.
Teni.
Dori.
Klari.
Tei.
Paxu.
Štefu.
Jakoviću.(konjekuu).XD.
Jakopčinu.
hmhmhm.dost nemrem se setit vise.


wolimmm.<333





21:59 - Komentiraj { 55 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogecu...
.nish.neznam.
.ako oces citai,
ak ne tam je iks u
kutu. :P
.i bil bi red
da mi se komentira.
ne?.XD.



jaa..???!!!
ahaaa.
~smije...
~plače...
~ruši...
~trga...ˇ
~pada...
~gubi...
~pobjeđuje...
~woli...
~mrzi...
ohh.da to sam ja(?!)
...odazivam se na različita imena...XD.
..ali najčešče na Lara...
imam 15.g..a??.da.fkt.hahaha.
dane svoga djetinstva provodim
u gradichu zvanom Koprivnica...

lara_kc14@hotmail.com



credits
duckdz. - xxx