brodomaketar veljača - brodomaketar - Blog.hr

brodomaketar

petak, 01.02.2008.

veljača

Neznam odakle da započnem ovaj tekst, jer stvarno me dugo nije bilo. Srž problema je u 5 minuta koje mi nedostaju da ponekad nešto napišem. Tih pet minuta su mi krive i što sam nakupio masnih naslaga na stomaku ,kao nikada do sada, nemam vremena za neku tjelovježbu od bar 5 minuta. Takav nam je ovaj život ritam nametnuo, a sam sam si kriv. Prije nekoliko dana sa prijateljima sa posla otvorili smo sezonu grillanja u izletištu Kruščica nedaleko od Viteza. Mada sam zagovornik zdravog načina života,nadam se da nam pojedene kobasice i čevapi sa roštilja neče naškoditi mnogo. Jer čeif je čeif (čitaj gušt). Bitno je da je Kruščica još iole sačuvala svoj prirodni izgled, osim posječene šume za ogrijev.
Mirno vam more.

- 22:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • BRODOMAKETAR iz hobija, radim i suvenire,volim more i povjest na moru i našim obalama prekrasnog JADRANA.volim netaknutu prirodu,drvene brodove na jedra.Volim i dobru knjigu,film,košarku...
    Živim u srcu Bosne i Hercegovine gradu Vitezu.

    zvjezdan.petrovic@tel.net.ba Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter
    HVALA LIJEPA ŠTO STE ME
    ZAPAZILI









    Number of online users in last 3 minutes





Linkovi

PAMETNI LJUDI KAŽU

  • thumbupSlobodni čovjeće , uvijek ćeš voljeti more ! Bodler

    blablaČovjek postaje ličnost tek pomoću svojih hobija.
    HANNES LINDEMANN
    psiholog

    waveDa se postane dobar brodomaketar,potrebna je velika volja i strpljenje,a ne dobri živci,kako se to najćešće misli,jer upravo se tim poslom živci najbolje liječe.
    SAŠENKO pl.FRANIĆ brodomaketar

    mahStara mornarska izreka kaže;
    "NAVIGARE NECESE EST"
    "ploviti se mora"


    thumbupNetko sa svojim bolom ide
    ko s otkritom ranom:
    svi nek vide.
    Drugi ga čvrsto zgnječi
    i neda mu prijeći
    u suze i riječi.

MOJA MALENKOST


  • Zvjezdan Petrović
    Divjak bb.72250 Vitez
    Bosna i Hercegovina
    Tel.+38730710733
    Mob.+38763387104
    e-mail- je gore naveden
    HVALA