01.02.2006., srijeda

KRASTA

hodajuć po gradu
pazeć' da me ne pokradu
ne primjetih nepravilnost u mraku na cesti
a i komunalac je zaboravio nogostup pomesti.

pa padoh tako na koljeno krasno
i na sav glas viknuh:"jebote,pa to je užasno!"
al pustim da toplo krvčeko teče
no ljuta rana peče pa peče.

ipak, s vremenom će nastat krasta
i rana će se zavoriti
a rupu za koju sam zapeo će zakopati.
a ja se pitam....

dal sam trebo dezinficirat ranu?
oće mi nogu odrezat ko granu?
dal da otrgnem krastu da vidim
imal' gnoja, al'se stidim.

šta ak suzu pustim od bola?
jel to ko kad jaja ostanu bez vola?

ma rađe ću pustit krastu na miru.
to se krv gruša
- 01:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdi pišem o sebi i svojima najbližima i ogovaram one koji su glupi,a bojim im se to reć u facu.a ustvari bice svega,ja ću neke stvari izmišljat i to tak.navrati ovdje kad ti dosadno da vidiš kak je i meni dosadno.nakon svakog pročitanog posta nećeš se osjećati ni malo bolje.ni malo inspirirajuće.ja ustvari ovo pišem jer se učim tipkat na tipkpvnicu i za sad mi nejde dobro,pa izgleda da ću tu pisat o glupostima duže vrijeme.a vi čitajte ak stvarno nemate pametnijeg posla i ostavite ponekad komentar da ne ispadnem bar tu,na intrntu,jadan.

o tom pročitajte na wizlovom i adinom blogu.imate tu linkove,a kad mi se bude dalo neš ću ja sam napisat.