20.01.2006., petak

naslov 4

e sad ću malo filozofirat.prošli petak sam se napijo i od tad proživljavam neku unutarnju krizu.nekak mi se sve čini samo zemaljskim.sve je bezveze.u ničem ne vidim smisao.al nije da sam depresivan i da ću se ubit zbog tog.živim ja i dalje i to me se ne tiče ko ni svakog.il me se tiče ko i svakog.ne znam kak da opišem to sve o čemu razmišljam a da ne pomisli neko da sam blebećem kak treba do kraja iskoristit ovo vrijeme što imamo na zemlji na način da dopustimo i drugima da ga iskoriste.znači nemojte postat serijski ubojice iak vas to možda rajca.il možd stvarno sam o tom i blebećem.ne znam.
što želim reć?ak se ja sad spustim iz stana i popišam se na susjedov auto i mi sad umremo za 60-ak godina obojca.oće to šta značit?oće to imat kakav utjecaj na mene ili njega kad umremo?ima li išta što smo napravili za vrijeme života utjecaj na nas kad umremo?nekak mislim da je sve to imalo više smisla kad se vjerovalo u boga vina,boga hrane,boga seksa...ond sve šta si radio,radio si da zadovoljš nekog boga jer je postojo bog za svaku aktivnost koju radiš.a šta sad?ovo je doba monoteizma i svako vjeruje u svoga jedinoga boga,univerzalnoga boga koji te vidi u svakom trenutku i gleda što radiš pa te ond sudi kad umreš.i ond ako si dobar bit će ti dobro cijelu vječnost a ak nisi bio dobar čeka te vječnost u mukama.i to sve zbog tih par desetljeća što si živio na zemlji.ako i vjeruješ baš u to zar se ne zapitaš kolka je ta vječnost.kolko ćeš ti gore svirat harfu i jest grožđe i tak.ili to nejde tak.vjerojatno na toj razini ne postoji vrijeme.al ak ne postoji vrijeme zašt bi ond postojalo bilo šta šta postoji na zemlji jer je sve ovo naše zemaljsko podložno vremenu pa i mi.dal se ond mijenjamo kad umremo?dal naša duša ili psiha ili kak ćete ju već nazvat ostaje ista ili se mijenja?ako se mijenja dal sam to ond ja ili ne?jesam to ja u drugom obliku,prilagođen za život u novom okolišu?dal se ond vraćam u kolektivnu svijest?
ne znam.u tom i je stvar.ne želim znati.jer ako ja to mogu objasniti svojim zemaljskim rječnikom,pojmovima,ako ja to mogu sebi dočarati kako to sve izgleda i kako tamo je,onda to nije to.to bi trebalo biti nešto nepojmljivo.ma uopće nebi trebala postojati riječ koja to opisuje...
- 19:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdi pišem o sebi i svojima najbližima i ogovaram one koji su glupi,a bojim im se to reć u facu.a ustvari bice svega,ja ću neke stvari izmišljat i to tak.navrati ovdje kad ti dosadno da vidiš kak je i meni dosadno.nakon svakog pročitanog posta nećeš se osjećati ni malo bolje.ni malo inspirirajuće.ja ustvari ovo pišem jer se učim tipkat na tipkpvnicu i za sad mi nejde dobro,pa izgleda da ću tu pisat o glupostima duže vrijeme.a vi čitajte ak stvarno nemate pametnijeg posla i ostavite ponekad komentar da ne ispadnem bar tu,na intrntu,jadan.

o tom pročitajte na wizlovom i adinom blogu.imate tu linkove,a kad mi se bude dalo neš ću ja sam napisat.