27.12.2005., utorak

ritualna samoubojstva

ok sad.na novoj će nas bit maximalno 30.i to stvarno ak i oni koje

nismo ni zvali,a to se događa svake godine,dođu.al biće nas sigurno

između 25 i trist(30),a ne trista(300) ak su se neki zbunjili.i od tog

skoro pola će bit cure(neđe 12-13-14).10 cura će bit sigurno .ako od

tog broja oduzmemo tro fantastikus koje će zajedno popit čašu dalmatina

il nekog slatkog pića i svaka po pola čaše šampanjca kojeg će

ispljunut jer neće biti po volji njihovim rafiniranim nepcima,ostaje

mali broj cura koje će nešto popit.al ni te koje kao piju ne piju puno

više od trija jer su one ipak cure i ne bi bilo ljepo kad bi bljuvale

okolo i glupirale se ko zadnji kreteni.
zaključak je da je na dečkima(ima nas malo više od tuceta) ostaj sav

taj teret da popijemo veliku većinu alkohola koji smo kupili.za taj

presveti zadatak smo se podjelili u više timova.

to su:PIVAŠI(mara,grega,coky)-zadatak im je popiti sve pive na tulumu i

ujutro strusiti sve ono što ostane u polupraznim

bocama;VENUS-BOYS(wizl,ja)-mi se natječemo kolko će koji više venera u

sebe stavit,iliti mi vam pijemo crno vino;ŽESTICA/KAPISTRAN-BOYS-oni

piju votke,konjake,tekile i najkvalitetnije vino na tulumu;UNIVERZALNI

VOJNIK-moja ada koja će pomagati na svim frontovima.

da ne bude zabune,ima tu i drugih koji mogu popit,ali ja sam ovdi naveo

samo profesionalce od kojih neki ovaj zadatak shvaćaju tako ozbiljno da

su se zavjetovali da će izvesti seppuku ako ga ne uspiju izvršiti.

no s obzirom da smo jako uvježbavali(preko cjele godine) akcije koje

ćemo izvršavati na novoj uopće ne sumnjam u uspjeh našega akcijskog

plana u ispijanju:4 gajbe pive,25 litara vina,1 konjaka,1 tekile,1

vodke,5 šampanjaca,i još ćemo kupit neka pića koja su lakša za curke.e

da kupit ćemo i 6 koli.

a ustvari sad se i ne čini puno s obzirom da će nas oko 10-15 to

pit.nadam se da će nam pomoć neki da to popijemo inače ode gregiju

glava,a reko je da će(ako do tog bude došlo)čast da ga obezglavi imat

marac(sam nek pazi na kosu).

vidmo se uskoro.
- 03:22 - Komentari (13) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdi pišem o sebi i svojima najbližima i ogovaram one koji su glupi,a bojim im se to reć u facu.a ustvari bice svega,ja ću neke stvari izmišljat i to tak.navrati ovdje kad ti dosadno da vidiš kak je i meni dosadno.nakon svakog pročitanog posta nećeš se osjećati ni malo bolje.ni malo inspirirajuće.ja ustvari ovo pišem jer se učim tipkat na tipkpvnicu i za sad mi nejde dobro,pa izgleda da ću tu pisat o glupostima duže vrijeme.a vi čitajte ak stvarno nemate pametnijeg posla i ostavite ponekad komentar da ne ispadnem bar tu,na intrntu,jadan.

o tom pročitajte na wizlovom i adinom blogu.imate tu linkove,a kad mi se bude dalo neš ću ja sam napisat.