Brmba's Blog

petak, 09.09.2005.

PUTOPISNA REPORTAŽA

Od kreveta do klozeta dugačka je etapa
Patos škripi žeđ me ruši
Smrdljivi znoj muškatle suši
Čorbasti prdac curi niz leđa
Tvoja slika iz očiju se ne da
Drhtavim rukama vrata otvaram
Skližu se pločice po kojima povraćam
Školjka opet daleko je bila
Snaga me napustila
Rigam i plačem vrijeđati se ne mogu
Još jedan fijasko hvala dragom bogu
Perem ruke vrti se u glavi
Još malo utrobe ostavim u kadi
Po klizavim pločicama do kuhinje dođem
Pogledam na frižider nema sode
Opsujem tiho snagama zadnjim
Uhvatim za štok fotelju tražim
Soba najednom široka je vrlo
Padam na koljena
Patos škripi trulo
Pola u kuhinji pola u sobi
Bubrezi na pragu ostali goli
Želim umrijeti mislim u sebi
Podižem glavu ali ne vrijedi
Alkohol nikada više u moja usta
Ponavljam barem tisućiti puta
Skupivši snagu dižem se sporo
Molim se
Obećajem neću nikad više
Kad ono proljev poteče niz nogavice
Ponovo suze iz očiju buknu
Nemoćan samo podrignem po luku
Tu mi se samo želudac digne
I kiselina iz njega po patosu se raspline
Molim za pomoć
Kad bi netko ušao
Da pomogne malo čisto informativno
Te odma iz glave ta misao isćeznu
I lagano sporo pocrvenim po obrazu
Zar imam još stida pitam se za kratko
Odmahnem rukom i opet podrignem slatko
Skidajući hlače smrad proljeva me zapljusnu
Mrzim se sve više želudac se okrenu
Ali ništa ne izbacih iznutra
Samo pljuvačku što se skupila u usta
Gol stojim drhte mi noge
Na putu do kade vodim borbe
Povračotina između prstiju mi klizi
Odvratno se osjećam u glavi mi bridi
Podići nogu ne znam kako
Tuš mi treba vrlo jako
Nekako uspijem prepreku prijeći
Hladna voda po vratu liječi
Kao lagano dolazim svijesti
Probam se nečega sjetiti ali jalovo
Samo tvoja slika treperi lagano
Osjećam neku gorčinu u grlu
Gutam knedlu poprilično suhu
Uzimam sapun perem si guzu
Riječi utjehe precizno tražim
Dolazim k sebi to je prvi stadij
Okupan svježe preskačući govna
Skočim na krevet po još malo odmora
21:57 ... Zapisnik (1) ... Tišći ... Link na ovo

<< Arhiva >>

web stats script