KisS

KiSsY ... MoLiM vAs da kOMmAtE ..I oDg. na aNkEtE PLiZ....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


RiHhaNa
Please don't stop the music (4x)

It's gettin late
I'm making my way over to my favorite place
I gotta get my body moving shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate (yeah)
Who knew
That you'd be up in here lookin like you do
You're makin' stayin' over here impossible
Baby I must say your aura is incredible
If you dont have to go don't

Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dancefloor
Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the music


I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rocking to it
Please don't stop the
Please don't stop the
Please don't stop the music


Baby are you ready cause its getting close
Don't you feel the passion ready to explode
What goes on between us no one has to know
This is a private show (oh)

Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dancefloor

Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
[Don’t Stop the Music lyrics on http://www.metrolyrics.com]

Chest to chest
And now we're face to face

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the music

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the
Please don't stop the music


Ma say ma sa, Ma ma coo sa
Ma say ma sa, Ma ma coosa (2x)

Please don't stop the music

Ma say ma sa, Ma ma coo sa
Ma say ma sa, Ma ma coosa

Please don't stop the music (2x)

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the music

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do it

Keep on rocking to it
Please don't stop the
Please don't stop the
Please don't stop the music

Ma ma say ma ma sa, Ma ma coo sa
Ma ma say ma ma sa, Ma ma coosa(6x)

Please don't stop the music



Rihanna Lyrics


Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics

BaS sU SjAtKe oVe lUtkIcE... mOrAlA Sam Ih sTaViT...LoL

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
...finofinofino..lol...



LoNg wAY 2 Go

I love it when they try to get intimate
Even thoguh they know I really ain't into it
(You're not into it?)
I'm not into it
I already know they game and I've been through it
See I buy my own bags, my boots, my jeans
Wear La Rok with my Rebel Yell underneath
You wanna step to me?
Said you gotta' long way 2 go
(Rock wit me now)
Hook:

Claim that you're so hott and you say you got skills in the bedroom
You try to flirt when you're so not
Had a chance you still never come through
You say you wanna come see me
Cuz' you know you're girlfriend wanna be me (uh)
I'ma tell you why you can't
Said you gotta long way 2 go
Say you wanna love me ?
Chorus:

Wanna love me?
Wanna touch me?
Think twice cuz' you gotta long way 2 go
Don't know how to act
You betta' fall back
It's like that cuz you gotta long way 2 go
It's not that deep
Take it easy
You wanna please me?
Got a long way 2 go
I'ma bad girl
You wanna get close?
Ease up cuz you gotta a long way-
Verse 2:

I love it when they try to gat scandalous
Even though they know they really can't handle it
( They can't handle it?)
They can't handle it
Try and take me out to dinner I cancel it
If you really wanna know me first of all
You should never try to get to personal
[ Long Way To Go lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
Cuz' I meant it when I said
That you gotta long way to go
Hook:

Claim that you're so hott and you say yo got skills in the bedroom
You try to flirt when you're so not
Had a chance you still never come through
You say you wanna come see me
Cuz' you know you're girlfriend wanna be me (uh)
I'ma tell you why you can't
Said you gotta long way 2 go
Say you wanna love me ?
Chorus:

Wanna love me?
Wanna touch me?
Think twice cuz' you gotta long way 2 go
Don't know how to act
You betta' fall back
It's like that cuz you gotta long way 2 go
It's not that deep
Take it easy
You wanna please me?
Got a long way 2 go
I'ma bad girl
You wanna get close?
Ease up cuz you gotta a long way-
Bridge:

Claim that you're so hott and you say yo got skills in the bedroom
You try to flirt when you're so not
Had a chance you still never come through
You say you wanna come see me
Cuz' you know you're girlfriend wanna be me
Said you gotta' long way to go
Chorus: Wanna love me?
Wanna touch me?
Think twice cuz' you gotta long way 2 go
Don't know how to act
You betta' fall back
It's like that cuz you gotta long way 2 go
It's not that deep
Take it easy
You wanna please me?
Got a long way 2 go
I'ma bad girl
You wanna get close?
Ease up cuz you gotta a long way 2 go.



Get free graphics at BlingyBlob.com!



hIp HoP HoORaY

You drew a picture of my morning
But you couldnt make my day, hey!
Im rockin and youre yawning
But you never look my way, hey!
Im lickin down you darlin
In every single way, hey!
Your funny flow is foreign
And a green cards on the way!

(treach)

This aint got shit to do wit shampoo
But watch your head n shoulders brother older bold enough to fold ya
Yo I told ya a raid afraid of what I made
Plus played a funky fit so save ya flips
Plus tricks for that music plus the monkey bit.

(vinnie)

Triggas from the grilltown illtown
Some ask how it feels
How the deal is that were real so were still around
Dont lamp wit a freestyle phantom aint tryin to be handsome
Shrinkin what ya thinkin cause Im vampin

Chorus:

I live and die for hip hop
This is hip hop for today
I give props to hip hop so hip hop hooray...
Ho...hey...ho

(treach)

You heard a lot about a brother gaining mo ground
Being low down I do the showdown wit any little ho round, no!
I wanna know who youre believing through youre funny reasons
Even when Im sleeping you think Im cheatin
You said I know youre mr. o.p.p. man yo pp man wont only see me man
You shouldve known that I was wit if a bit when I aint hit it
And step not to consider the rep heck!
I did your partner cause shes hot as a baker cause Im naughty by nature
Not cause I hate cha!
You put your heart in a part of a part that spreads apart
Even though I forgave ya when you had a spark.

You try to act like something really big is missing
Even though my names graffiti written on your kitten
I love black women always and disrespect aint the way
Lets start a family today hip hop hooray...ho...hey!

Hip hop hip hip hop hip hip hop hooray!
Theres many hungry hip hoppers one reason hip hops
Hip top today swerve what cha heard
Cause I aint bailing no hey aint choppin no crops
But still grownin ever day!

(vinnie)

Heres a thunder sound from the wonders found
From the underground town down the hill
Feel how illtown drown smiles to frowns
Snatchin crowns from clowns beat downs are found
Dont know me dont come around.

Tippy tippy (pause)
Tippy tippy (pause)
Sometimes creepin up I eat em up
Your style is older than lou rawls!
Peace to this one and that one and them
That way I shout out and I didnt miss one friend
Fools get foolish neither them or parker lewis knew us
You could have crews wit shoes and cant step to us
Some kitty purr I call em sir too
Any trick that diss gets a curfew
I put my projects for boots step through troops and leave proof
My problem solvers name is mook!
I hittin woodys in a hoody
Peace to jesette, jobete, jo-jo, genae, and every hood gee!
Thats right my fight is ill
Peace goes to l.o.n.s. and quest, nice & smooth & cypress hill
I live and die for hip hop
This is hip hop of today
I give props to hip hop so hip hop hooray...ho...hey...ho!

Smooth it out now!



Get Your Clock


PoOOzZzZ LjuDi mOLiM vAs dA mI KoMAtE BIlA BiH vAm zAHVaLnaaAa.....thX poOoOozZzZ

BBrilliant
RRadiant
LLuxurious
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ
MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ
MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ
MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ
MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ
MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ
MOLIM VAS DA MI NE KRADETE SLIKE...DOK SI NE NAPRAVIM ZASTITU...PLZ


EvO VAM MaLo SlIkIcA...

Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



evo vam i rijeci.....a ispod i par novih slikica....kommajte..pOOoZ


Timbaland Lyrics
The Way I Are Lyrics



Get Your Aquarium



mAlO NoViH SlIkIcA.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


fancygens.com




JA NISAM TRAVA
PO KOJOJ SE GAZI
....JA NISAM CVIJET
KOJI VENE....JA
NISAM ROB KOJI
TE SLUŠA...JA SAM
JEDNA UZGUBLJENA
DUŠA....


..Sad idi briga me,
ne kuni oči te jer
one nikad nisu
te varale, on zna
da nisam ja ni kurva
ni svetica, al priznajem
kriva sam što sam te
VOLJELA!


voli me-voljet ću te
ljubi me-ljubit ću te
varaj me- UBIT ĆU TE!


Umrijeti ću noćas
zato što te volim.
da mi ljubav vratiš
jedino te molim,
uvenuti ću tiho kao
crvena ruža-
jer je patnja jedino
što mi život pruža.....


Učio si me da te volim-
voljela sam te...
Učio si me da te ljubim-
ljubila sam te..
Otišao si ali nisi me naučio
kako da te zaboravim!!!!!!



Ne budi uvjeren da si sam
i da živiš samo za sebe...
Za nekoga si rođen i
netko je rođen za tebe...


Doći ću ti noćas u san,
na obraz ću ti staviti dlan,
nježno ću te milovat po licu,
neću pustiti suzu izdajicu,
poljubit ću te u snene oči,
i tako nestati u noći...


Zašto plačeš malena,
čemu oči vlažne,
zar da život svoj trošiš
zbog ljubavi lažne?
Nemoj prijateljice da te
tužnu ikad gledam,
jer te on nikad
NIJE BIO VRIJEDAN...


Pomiješala sam rum
i vodu, i napila se...
pomiješala sam konjak
i vodu, i napila se...
Zatim viski i vodu,
i napila sam se...
Sad sam odlučila:
VIŠE NE PIJEM VODU!!!


Ako želiš razumijeti dečke,
moraš biti muško...
Ali ako želiš razmijeti
cure, moraš biti...
Dragi Bog...


Katkad želiš,
a želja se ne ostvari...
Katkad voliš,
a ljubav ti nije uzvraćena...
Katkad ti se plače,
a suze ne mogu poteći...
Katkad ono što osjećaš
teks


Na pjesku napisah tvoje ime
al ga obrisa vjetar ludi...
Na stablu ga urezah
al ga posjekoše zli ljudi...
Tada ga urezah u srce svoje
gdje će zauvijek biti moj...


kad se sjetis ..i pogledas na sat..znat ces da u ...

01:01- Hoće spavati s tobom.
02:02- Nikada te neće zaboraviti.
03:03- Misli na tebe.
04:04- Zaljubio il zaljubila se u tebe na prvi pogled.
05:05- Igra se s tobom.
06:06- Voli tvoj osmjeh.
07:07- Hoće ti nešto reci a ne može.
08:08- Zaljubljen je.
09:09- Želi ti biti dečko,
10:10- Voli tvoju kosu.
11:11- Danas ti je sretan dan.
12:12- Vratit ceš se staroj ljubavi.
13:13- Pati zbog tebe.
14:14- Čeka te sreća.
15:15- Ljubomoran je.
16:16- Nisi ga dostojna.
17:17- Patit ćeš.
18:18- Voli tvoje oči.
19:19- Nešto krije.
20:20- Uvijek će te spominjati.
21:21- Opasnost.
22:22- Sutra ćeš biti sretna.
23:23- Hoće te u krevetu.
00:00- Želi te puno



......sve što sam voljela,
a tebe sam voljela....
sve što sam sanjala,
a tebe sam sanjala....
zar sam pogrješila
što sam se
smijala.....
kad su mi govorili
da svi su muški
GAMAD!!!


Nikad nemoj plakati zbog nekoga
jer oni koji te iskreno vole,
neće dopustiti da plačeš zbog njih!!!!!


....voli jer samo hrabri vole,
a kukavice čekaju da
budu voljene....!!!


Počelo je blagim
pogledom
bez ijedne želje,
pojavila se ljubav
u meni,ljubav
prema tebi,
i da ću te zavoljeti to
nikad nisam
znala,
a sad bi za tebe
i život dala................



Ja ću zaboraviti
što si rekao,
ja ću zaboraviti
što si učinio,
ali nikad neću
zaboraviti kako sam
se zbog tebe osjećala....


..ne treba mi prijatelj
koji će me u svemu
oponašati...
to moja sjena može
raditi puno bolje...!

..možda nisam kap,
ali tiho padam, možda
čimim grešku što ti se javljam,
možda me ne voliš kolko sanjam,
ali jedno je sigurno.....
NIKAD TE NE ZABORAVLJAM!


...iskoristi moje mane
sutra pričaj na sve
strane, da ovakvu nisi
imao, neka čuje, neka
sazna, to neka mu bude
kazna, što se samnom
samo igrao neka čuje
... neka tuguje...


...Ako nekoga voliš voli
ga polako... sve što ide
brzo ide naopako...
ljubav koja brzo plane
brzo se i gasi, a ljubav
koja tiho teče vječno
živo...



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


KINESKA POSLOVICA


**NOVAC




S NOVCEM MOŽEŠ



KUPITI KUCU




ALI NE MOŽEŠ MIR U NJOJ.




S NOVCEM MOŽEŠ



KUPITI SAT




ALI NE MOŽEŠ VRIJEME.




S NOVCEM MOŽEŠ

KUPITI KREVET




ALI NE MOŽEŠ SAN.




S NOVCEM MOŽEŠ




KUPITI KNJIGU




ALI NE MOŽEŠ ZNANJE.




S NOVCEM MOŽEŠ




KUPITI DOKTORA,




ALI NE MOŽEŠ ZDRAVLJE.







S NOVCEM MOŽEŠ




KUPTI POLOŽAJ




ALI NE MOŽEŠ UGLED.




S NOVCEM MOŽEŠ




KUPITI KRV




ALI NE MOŽEŠ ŽIVOT




S NOVCEM MOŽEŠ




KUPITI SEKS




ALI NE MOŽEŠ LJUBAV







OVA KINESKA POSLOVICA




DONOSI SRECU




ALI POTJECE IZ
HOLANDIJE



Taknuti mogu lice što spava
i prisutan biti u njnom snu.
U meni se krije pucina plava,
što nemir skriva samo za nju.

Taknuti mogu usnu što šuti,
kad jedan poljubac kane.
U meni se jedno jezero sluti
sa tamnim dnom,za uspavane.


Taknuti mogu laticu oka,
što u sebi vatru krije.
U meni spava voda duboka,
voda duboka spava i bdije...

Cekam na taj pogled tvoj svaki dan,
ka' suncev sjaj poslije ledene kise.
Kada se pogledamo bojim se osjecaja tvoji,
jer jedan dio mene zeli tebe,
a drugi zna da nisi ti za mene niti ja za tebe!


Pisem ti ove stihove
NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi,
NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!



...Kad me tuga slomi nek moja zalost k tebi otplovi,
nek ti u srcu ostane i moje bice nek tvoje postane.
I sve ono sto srce boli
lakse cu podnijet, jer netko me voli....


SMOKVA

pred kamenom kucom
rodne grude moje
stara smokva stoji
uspomene broji svoje


ispred nje smo nocima
sjedili u tami
te brojali zvijezde
u ljetnjoj omami


udisuci miris
pokosenog sijena
sjecasmo se djetinjstva
mladalackog vrenja


hladila si svojim granjem
vrelinu nasih
zaljubljenih tijela
upijala nase suze
zbog rastanka
sto nam ljubav uze


kad sklopim oci
ceznem kad cu
tebi doci
da sakrijes moje boli
i iscjelis moje rane

da kroz vjetar
tvojih grana
cujem pjesmu
mog dragana
dal`me cuje?
misli na me?
dok u tudini
brojim teske dane...




...previse je vina u nasim venama
previse ljubavi i strasti u nama
izgaramo i na kraju ostat ce tama...

jer ljubav je nasa kao bljesak meteora
obasjava horizonte sve do sinjeg mora
a zatim sutnja hladna i mracna zora
izgorjesmo u strasti osta nocna mora....


zato ljubav cekaj i ne daj da gori
ohladi je razumom pusti da je boli
jer bolje da se izlijeci vremenom i bolom
kroz trnje do zvijezda sa istinom golom
sve sto je lijepo kratko traje
pusti ljubav nek se sama daje...

uzvisena ljubav propada u tijelu
pusti nek te nosi uzvisenu cijelu
ne trci za njom kao za svojom sjenom
nek te obavije kao zale morskom pjenom....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (23)
Veljača 2008 (42)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

D()oBrOdOsLi Na MoJ bLOg...SaMo kOmMAjTe...


evo vam i moj msn: ana.brlic@hotmail.com & brlicka-@hotmail.com


LiNkoVI bLoGoVa:

~CinDaCH~

~hoNeYbIcHiH~

~iVaNa~

~sWeEtCaNdY~

~PoPhEaRtS~

~LoVeISDrEaM~

~DArKERiCa~

~mYFunKYWoRlD~

~PeTrA & jeLkA~

~HoUsEoFFReAkS~

~Iffa~

~cRnAmAFIa~

~tHEOnEaNgEl~

~maCkOvIcKa~

~mOkS~

~cHaChediZzZ~

~eRiCkInChAt~

~EnDy~

~LeOn~

~supac dizajnichi~

~mikicka~

~jelka~

~lilbutevil~

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Ljubav...

"Ljubav nije vlasništvo koje treba štedjeti,
ono je blistavo i miris koji se mora dijeliti,
a što više dijeliš, toga više imaš; što manje
daješ, manje i dobijaš. Što više dijeliš to
više i dobijaš, više se rađa iz tvoje najdublje
unutrašnjosti, to je beskonačno, više još više
donosi. Pusti vodu sa izvora i još više će
nabujati. Ne pustiš li tu vodu, zatisneš li
izvor, brzo će postati jadan i neće još dugo
vrelo djelovati. Malo po malo će izvor
presahnuti, biti odsječen; a voda koja je
u izvoru će nestati, biće ustajala, prljava.
Voda koja teče je svježa...
ljubav koja se daje je svježa."



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net




RiJeCi od I' mA ShIne
Im gonna get it and we gonna get it and you gona feel it and you gonna get it
Im gonna get it and we gonna get it and you gonna get it and you gonna feel it
Im gonna get it and we gonna get it and you gona feel it and you gonna get it
Im gonna get it and we gonna get it and you gonna get it and you gonna feel it

Chorus
Imma shine, Im gonna make it
Aint nothing to it to it
Ill take it (i take it)
I feel it (i feel it)
Ill flip it (ill flip it)
Pull it pull it ill straight get it
Imma climb
I aint waitin
theres no end to the money im makin
for streetin for chasin we get it in
the crunk hatin

If ya dont believe you dont succeed
and if ya dont apply you wont achieve
keep ya head up high
feet down low and follow your heart
to get to the door

if there is a will then here's a way (not bells and wheels and wheels away)
never trust a soul im here to say
Stop dependin and be yourself
and grab a hold and dont look left
so take a swing now heres your chance
you got nothing to lose so make a stance
see the clock is tickin and time aint waitin when ya
all alone see thats what your facin

Chorus
Imma shine, Im gonna make it
Aint nothing to it to it
Ill take it (i take it)
I feel it (i feel it)
Ill flip it (ill flip it)
Pull it pull it ill straight get it
Imma climb
I aint waitin
theres no end to the money im makin
for streetin for chasin we get it in might
the crunk hatin

Ya i know imma make it i was meant for this
Imma with ya in the eye lookin for the ten for this
and i dont steal i pimp for this
ride round with a hundered round clip for this
what happen to the struggle its called
and eviction notice
now people strong self evicken notice
perscription cops serve keep it real
and fine but if i get caught wit it imma face some time
and its hard being young and rich
trying to survive
trying to keep a shot to shine
on the poor headed ties
couple mill
and i buy new whip for the wife
talk that shit but this is my life

Chorus
Imma shine, Im gonna make it
Aint nothing to it to it
Ill take it (i take it)
I feel it (i feel it)
Ill flip it (ill flip it)
Pull it pull it ill straight get it
Imma climb
I aint waitin
theres no end to the money im makin
for streetin for chasin we get it in
the crunk hatin

Im gonna get it and we gonna get it and you gona feel it and you gonna get it
Im gonna get it and we gonna get it and you gonna get it and you gonna feel it
Im gonna get it and we gonna get it and you gona feel it and you gonna get it
Im gonna get it and we gonna get it and you gonna get it and you gonna feel it

Chorus
Imma shine, Im gonna make it
Aint nothing to it to it
Ill take it (i take it)
I feel it (i feel it)
Ill flip it (ill flip it)
Pull it pull it ill straight get it
Imma climb
I aint waitin
theres no end to the money im makin
for streetin for chasin we get it in
the crunk hatin

Chorus
Imma shine, Im gonna make it
Aint nothing to it to it
Ill take it (i take it)
I feel it (i feel it)
Ill flip it (ill flip it)
Pull it pull it ill straight get it
Imma climb
I aint waitin
theres no end to the money im makin
for streetin for chasin we get it in
the crunk hatin
Imma shine!

Im gonna get it and we gonna get it and you gona feel it and you gonna get it
Im gonna get it and we gonna get it and you gonna get it and you gonna feel it
Im gonna get it and we gonna get it and you gona feel it and you gonna get it
Im gonna get it and we gonna get it and you gonna get it and you gonna feel it
cerekcerek

me®i




YoUnGBlOoDz-I

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Oh (feat. Ludacris)
Ciara
[Verse 1:]
This is where they stay crunk, throw it up, dubs on tha Caddillac
White tees, Nikes, gangstas dont know how to act
Adamsville, Bankhead, College Park, Carver Homes
Hummers floatin on chrome
Chokin' on that home-grown
They got that southern cookin'
They got them fellas lookin'
Thinkin' I was easy I can see it
That's when I say no, what fo'?
Shawty can't handle this
Ciara got that fire like

[Hook:]
Oh, 'round here we ridin' slow
We keep it gutta, you should know
Gettin' crunk off in tha club we gets low, oh
Oh (oh), all my ladies to tha flo'
Handle it ladies back it up
Gettin crunk up in tha club we gets low, oh

[Verse 2:]
Buddy take a new whip, paint strip, into a bowlin' ball
Still smoke unemsmote(?), wood-grain on tha wall
Light-skinned thick chicks, fellas call 'em redbones
Close cuts, braids, long, gangstas love 'em all
They got that southern cookin'
They got them fellas lookin'
Wishin' I was easy I can see it
That's when I say no, what fo'?
Shawty can't handle this
Ciara got that fire like

[Hook:]
Oh, 'round here we ridin' slow
We keep it gutta, you should know
Gettin' crunk off in tha club we gets low, oh
Oh (oh), all my ladies to tha flo'
Handle it ladies back it up
Gettin crunk up in tha club we gets low, oh

[Rap (Luda):]
Southern-style, get wild, old skools comin’ down in a different color whip (whip, whip)
Picture perfect, you might wanna take a flick flick flick flick flick
Call up Jazze tell him pop up the bottles cuz we got another hit (hit, hit)
Wanna go platinum? Im who you should get get get get get
Ludacris on tha track, get back trick, switch on tha ‘Lac, Im flexin still
Same price every time, hot song, jumped on cuz Ciara got sex appeal
And I keep the meanest, cleanest, baddest, spinnin on stainless wheels
Could care less about your genus, I bump ya status, I keep the stainless steel
Trunk-rattlin’ what’s happenin’, huh?
I don’t even think I need to speed
Bass-travelin’, face-crackilin’ huh?
Turn it up and make the speakers bleed
Dirty south we ballin’ dawg
And neva think about fallin dawg
Ghetto harmonizing, surprising, runnin back cuz tha song is cold

[Hook: (2x)]
Oh, 'round here we ridin' slow
We keep it gutta, you should know
Gettin' crunk off in tha club we gets low, oh
Oh (oh), all my ladies to tha flo'
Handle it ladies back it up
Gettin crunk up in tha club we gets low, oh



music player
I made this music player at MyFlashFetish.com. More colors.


MaLa CuRiCa

Linkovi

crycryDnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

...
evo je..opet je tu...
..osjecam to stezanje..u grlu..osjecam kako
me nesto sprjecava da disem..osjecam to
u srcu..taj osjecaj bolim,nedostatka,krivnje kao da mi
nesto nedostaje...nedostaje dio mog srca..polako zatvaram oci..u boli...
i tada ona krene..suza,tako hladno niz moje obraze..opet me tjera..u
pogled mrznje...u bol..u taj grozan osjecaj od kojeg pucam...Tjera me sve vise
u plac,plac i plac...a tada su mi svi krivi za sve..za sve,za ovaj prokleti zivot koji
zivim..za sve neostvarene zelje i lazna nadanja...da...takav je osjecaj boli...u mom
srcu u mojoj dusi..i sada ga osjecam al samo jedno cu ti reci: Nezelim vise cekati,
nezelim vise voljeti niti biti voljena...nezasluzujes me..jer Ja zasluzujem bolje...cry





crycrycry

Bol,koliko puta,sanjala sam te,
suza,sve sto pozelim nedostaje
mi....



Uokolo snjezne bijele pahulje,
ali za mene bez tebe samo....
smrvljeni stiropor.....



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


O meni:

ime: Ana
prezime:zbilja nebitno..lol...
zovu me: brlicka/ anči/ brla/ ...
rodila sam se: 27. 9. 1994.,
u Zagrebu,
u bolnici Sv. Duh,
u 11 sati ujutro
godine: 13
horoskop: vaga
živim u : Zagrebu
kvart: blizu Maksimira i stadiona(borongaj)
škola: O.Š A.G Matoš
imam jednu sestru (stariju)
hobi: ugl. pisanje pjesama,pjevanje,hip hop,crtanje..komp ..
moj uzor: moja mama,moja seka...
najdraže boje: crna i ljubičasta
najdraži cvijet: ruža
najdraža godišnja doba:
samo ljeto...sunce,nema skole...kupanje,zabava
najdraža životinja: moj pas Mini,
inače volim konje,mace...ma sve...


najvise volim:
moju obitelj,frendove...

best frendicu imam a i nemam...(uglavnom se stalno svađam..)
moram posebno spomenut moje naj frendice...anja,petra,jelka,i mokau slobodno vrijeme najviše volim: pa to je kao i hobi, onak ..nevolim bas citati..lol..neznam...nositi starke..
od glazbe slušam sve pomalo;
najdraži su mi: Avril,Good Charlotte,te grupe...Leona Lewis,cak i hip hop...rnb..chris,ciara...
ne volim:
umišljene ljude, dvoličnost, laganje, bahatost, nervozu, sebičnost ...nepravdu
volim: iskrenost,jednostavne ljude, da budu ono sto jesu...
moji ciljevi:
Pa ima jos vremena...al najvise me zanima ples..obozavam ga...kad plesem nakratko zaboravim na sve...prepustim se muzici..i to je to...a dalje cemo vidjeti... al ono samo nac neki super posao...imat obitelj...lol
moj san:pa oduvijek sam htjela...putovati,,pa bi tako htjela jedanput odputovati..negdje u spanjolsku..mozda na Floridu...na neki pusti otok...lol...
pozdravljam: sve moje frendove koji me znaju...lol..sestricnu..luciju

KaKaV vAm jE MOj BLoG ???
SuPeR
Ok
OdLicAn
JaDaN
OdVrAtAn
TrEbA Ga jOs uReDiTi...
kAtAStRoFa
zAnImLjIv
CoOl
RuZan
  
pollcode.com free polls



evo vam par slikica-animacija s plesa...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Evo rijeci od CaSsIE,pjesma:Me &YoU
You've been waiting so long
I'm here to answer your call
I know that I shouldn't have had you waiting at all
I've been so busy, but I've been thinking about what I wanna do with you

I know them other guys, they been talking bout the way I do what I do
They heard I was good, they wanna see if it's true
They know you're the one I wanna give it to
I can see you want me too
Now, it's me and you

It's me and you, now
I've been waiting (Waiting)
Think I wanna make that move, now
Baby, tell me if you like it (Tell me if you like it)
It's me and you, now
I've been waiting
Think I wanna make that move, now
Baby, tell me how you like it

I was waiting for you to tell me you were ready
I know what to do, if only you would let me
As long as you're cool with it, I'll treat you right
Here is where you wanna be

I know them other guys, they been talking bout the way I do what I do
They heard I was good, they wanna see if it's true
They know you're the one I wanna give it to
I can see you want me too
And now, it's me and you

It's me and you now (Baby, it's me and you)
I've been waiting
Think I wanna make that move, now (Thinking bout making that move)
Baby, tell me if you like it (Tell me if you like it)
It's me and you, now (Uh-huh)
I've been waiting (Hey)
Think I wanna make that move, now (Wanna make a move)
Baby, tell me how you like it (Yea)

Baby, I'll love you all the way down
Get cha right where you like it, I promise you'll like it (I swear)
Just relax and let me make that move (It's our secret thang)
Keep it between me and you

It's me and you, now (Oh Yea-a)
I've been waiting
Think I wanna make that move, now (Move now)
Baby, tell me if you like (Tell me if you like it)
It's me and you, now (Yea)
I've been waiting
Think I wanna make that move, now (Gonna make a move now)
Baby, tell me how you like it
It's me and you

Baby ill love you all the way down
Get you just where you like
I promise you'll like it(i swear)
Just relax and let me make a move(it's now secret)

It's me and you, now
I've been waiting (Waiting)
Think I wanna make that move, now
Baby, tell me if you like it (Tell me if you like it)
It's me and you, now
I've been waiting
Think I wanna make that move, now
Baby, tell me how you like it

It's me and you, now
I've been waiting (Waiting)
Think I wanna make that move, now
Baby, tell me if you like it (Tell me if you like it)
It's me and you, now
I've been waiting
Think I wanna make that move, now
Baby, tell me how you like it.


cAsSiE

Image and video hosting by TinyPic

RiJecI oD yOuNg jOCa ,pJeSMa :BoUt iTYou think you know me but you have no idea
Act like you bout it
Well lemme put this in your ear
If you really bout it
Do like a fus like you don't care
If you bout it
I dont doubt it
Show me that you sure bout it (bout it)

Yung Joc:
Ill get your mind off ties
Cause the hustla don't stop
If your girl don't chew then my name ain't Joc
The money don't flip then the block ain't hot
If she don't scream your name then your game just shot
I gotta couple reasons you can call me the boss
Ill drop a couple stacks and watch your ass get lost
Joc the real shit Shorty bes believe that
If you ain't ride till die
Bring them car keys back
Take your foot off the brake
Baby gon ride out
If them suckas wanna hate Put um in time out
I get that cake you'll soon find out
If you ever cross me you'll get crossed out

3LW:
I've seen it before in a rhyme and a roll
Come and catch up with me baby don't stop
Get to the floor whatchu waiting for
Cause we can ride b straight to the top
Wayy too long and now its the time to show um all that is not a game
Cause I dont care what im lookin like
I just wanna show you that im not goin no where

(Chorus)
You think you know me but you have no idea
Act like you bout it
Well lemme put this in your ear
If you really bout it
Do like a fus like you don't care
If you bout it
I dont doubt it
Show me that you sure bout it (bout it)

Yung Joc:
Imma get rich and imma die tryin'
I ain't 50 Cent but respect my mind
Respect my gansgsta respect my shine
Put your click in chick if you step outta line
I ain't Kanye but I been thru the wire
Couple more albums before I retire
Most of these rappers ain't nothin but liars
How are they The Killers when they sing in the choir?
Straight from the bottom and im tryin' to get higher
Too many strikes, Got too many priors
Messin with us like playin with fire
Get your wick split, time to meet your messiah


3LW:
I've seen it before in a rhyme and a roll
Come and catch up with me baby don't stop
Get to the floor whatchu waiting for
Cause we can ride b straight to the top
Wayy too long and now its the time to show um all that is not a game
Cause I dont care what im lookin like
I just wanna show you that im not goin no where

(Chorus)
You think you know me but you have no idea
Act like you bout it
Well lemme put this in your ear
If you really bout it
Do like a fus like you don't care
If you bout it
I dont doubt it
Show me that you sure bout it (bout it)

Now I been walking up this road tryin' to find which way to go
Tryin' to pull my faith
Sometimes it seems like I don't know
Now I gotta chance to touch ?
And the answers right in front of me
Yeah! Yeah! Yeah!


(Chorus)
You think you know me but you have no idea
Act like you bout it
Well lemme put this in your ear
If you really bout it
Do like a fus like you don't care
If you bout it
I dont doubt it
Show me that you sure bout it (bout it)

(Chorus)
You think you know me but you have no idea (No Idea!)
Act like you bout it
Well lemme put this in your ear
If you really bout it
Do like a fus like you don't care
If you bout it
I dont doubt it
Show me that you sure bout it (bout it)



YOUnG jOC

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com




petak, 23.05.2008.

cerek...WeNtWOrTh MiLLeR...cerek

...PrIsIoN bReAk ...
ee ljudi moji...kako ste ...sta ima novog...?kod mene sve ok...jel pratite novu sezonu Zakona brace....ja daaaa.....wentworthhhh....bas je zgodan u serijii...i prosle sezone smo ga gledaaalii ...pa evo nesto o njemu...koje slikice..vido...i biografijaaa...



Wentworth Earl Miller III (Chipping Norton, Oxfordshire, Engleska, Velika Britanija , 2. lipnja 1972.), američki glumac

Biografija

Wentworth Miller je rođen u Velikoj Britaniji, odgojen u Brooklynu, New York i diplomirao je na sveučilištu Princeton.

Svoju karijeru započinje radeći s druge strane kamere. Nakon što je diplomirao na prestižnom sveučilištu s diplomom iz engleske književnosti , Miller je krenuo put Los Angelesa u proljeće 1995. kako bi radio u maloj produkcijskoj kompaniji specijaliziranoj za filmove na televiziji. No, ubrzo mu se ostvarila želja iz djetinjstva, ona da nastupi i ispred kamere.

Uskoro, dobio je gostujuće uloge u popularnim TV serijama, uključujući : "Buffy, ubojica vampira", "Hitna služba" i "Cure u trendu". Također je glumio u Hallmarkovoj mini seriji "Dinotopia".

Potom, uslijedile su uloge u filmovima. Prvi na redu je bio "The Human Stain", film Roberta Bentona u kojem su glavne uloge imali Anthony Hopkins i Nicole Kidman. Miller je u tom filmu igrao ulogu Anthonya Hopkinsa u mladim danima.

Nakon gostujućih uloga u dvije popularne serije i nakon snimanja filma "Underworld", Miller se priključio pilotu serije "Zakon braće" (Prison Break), serije koja je odmah privukla veliki broj gledatelja pred TV ekrane i tako postala svjetski fenomen. Zbog uloge u seriji, Miller je 2006. bio nominiran za Zlatni Globus u kategoriji "najbolji glumac u TV seriji".


Zanimljivosti

Afričkog je, jamajkanskog, engleskog, njemačkog i židovskog podrijetla s očeve strane, dok je ruskog, francuskog, nizozemskog, sirijskog i libanonskog podrijetla s majčine strane.
majka Roxann je profesorica, diplomirala na prestižnom sveučilištu Yale, a otac, Wentworth Earl Miller II je odvjetnik, također diplomirao na Yale.
ima dvije mlađe sestre, Gillian i Leigh. Gillian je odvjetnica, a Leigh je na studiju prava.
alergičan je na mačke i pse, kao i na određenu hranu.
tetovaže koje ima njegov lik, Mike u seriji "Zakon braće", prave se 4 sata.
bio je na audiciji za ulogu Supermana/Clark Kenta.
jedno mu je oko plave,a drugo zelene boje[nedostaje izvor]

Televizijske uloge

"Zakon braće" (Prison Break) kao Michael "Mike" Scofield (2005-danas)
"Šaptačica duhovima" (Ghost Whisperer) kao Paul Adams (2005)
"Dodir s neba" (Joan of Arcadia) kao Ryan Hunter (2005)
"Dinotopia" kao David Scott (2002)
"Hitna služba" (ER) kao Mike Palmieri (2000)
"Time Of Your Life" kao Nelson (1999-2000)
"Cure u trendu" (Popular) kao Adam Rotchild Ryan (2000)
"Buffy, ubojica vampira" kao Gage Petronzi (1998)

Filmske uloge

"Stealth" kao EDI (2005)
"The Confession" kao muž/zatvorenik (2005)
"Underworld" kao doktor Adam Lockwood (2003)
"The Human Stain" kao Coleman Silk - u mlađim danima (2003)
"Room 302" kao server (2001)
"Romeo i Julija" kao Paris (2000)


slikice:
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


video:












| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>