briseis

07.04.2006., petak

Nevjera...


Mislim da je najgore u životu kada te iznevjeri voljena osoba ( znam iz iskustva ), a to se je dogodilo i mojoj frendici ( Tea ). Ona ima dečka s kojim je 1 mjesec ( to je relativno kratko) i on je malo stariji od nje.Sve je bilo super i po cijele dane mi je pričala o njemu, kak je zaljubljena u njega i to...Prije 2 dana sam saznala od jedne druge frendice da je vidla Teinog dečka s drugom curom i da je brijal još s dvije cure kad Tea nije smjela van.Mislila sam da nije fer da svi znaju da ju vara, a samo ona ne pa sam joj odlučila reći istinu i pokazati kakav je on zapravo.Nazvala sam ju jučer i sve joj ispričala.U početku su bile suze , ali kad se je smirila onda sam joj sve ispričala u detalje.Ona ga je nazvala , a on je naravno sve porical i na kraju ju je uspel uvjeriti da to nije istina.Sad ona od mene traži dokaze i veli da mu bude oprostila. Pa ona nije normalna!!!! Kaj vi mislite ?

<< Arhiva >>