Image Hosted by ImageShack.us vidi vidi ...post! - bring tha noize - Blog.hr

subota, 06.01.2007.

vidi vidi ...post!

uuu...post...i to prvi...da...ali na ovom blogu...pih...! imao sam ih mnogo...ali nikad se ne bih izdržao na jednom više od 6-7 mjeseci...!
nadam se da vam se sviđa moj dizajn...tj. moj blog...! može se reći da sam početnik...! valjda..:! ne znam...!
največa zanimacija su mi PC-ovi...! ali ne pretjerano...!
onda...šta da vam još kažem...
škola? ma samo ću reči da sam roknuo jedan predmet...i to glavni...ali nema beda ispravit ću...!
ali nečemo o školi...praznici su...!
svaki dan sam vani...zaebavam se...!i tako...! ma super mi je...! nadam se...da če tako biti i kad bude bila škola...! heh...! a dorro...! ae idem...! samo sam htjeo napisati post....da ne bude prazan blog..!
i da...ljudi sretna nova...i sretan božić!

- 12:03 - bring tha coment !...mnogo mnogo...!(69) - Pr!nt? - #

Image Hosted by ImageShack.us