lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Evo malo o meni i mojim frendovima i frendicama

Bok!Ja sam Sara,idem u 7.b OŠ Marina Držića.
Rođena sam 13.03.1996. pa sam po horoskopu riba.
Evo par mojih slikica i par slikica mojih frendica od kojih imam.

/


Ovo vam je Dora,ide sa mnom u razred.
Ja mislim da je rođena 1.8. pa je po horoskopu lavica.
Cura je supper,zabavna,nije dvolicna ma sve naj,naj,naj...

<br />


Ovo vam je Marta,sve isto tak da...nemam sta za pisat.lol.



četvrtak, 26.06.2008.

evo posta

Bok dragi moji!
Imam vam svasta za ispricat od utakmice Hrv.-Polj.
Znaci pobjedili smo Poljsku.Zatim smo u srijedu ja i moj razred isli na Plitvicka jezera...Bilo je supper i stvarno je tam prekrasno...Svi oni koji vole fotografirat predlazem da odu tamo...Zatim sam ja zadnji dan trebala odgovarat hj za pet tj. lektiru..naravno da ju nisam procitala nago mi je Sandra prepricala preko telefona...Naravno da sam se natezala s profesoricom...Zatim je dosla ekipa kod mene gledat utakmicu Hrvatska -Turcine ...Podjedili su nas 119. min mi damo gol,a oni u 122. ja mislim pa su se pucali penali i dobili nas ...
Prekjucer sam isla kod Karla i Paole na selo u Kupinec...Bilo je ok dok mi nije zek odjednom nestao...al smo ga na svu srecu nasli...lol..da sete me vidjeli...Jucer sam isla u Žumberak...Isto je bilo pre pre pre!!!!Zabavljala sam se...Moj ludi brat i neki njegovi frendovi su se kupali u rijeci pored slapa...ja nisam jer mi je bilo hladno..lol... ...i to je to kommajte!!!!

|Komentiraj 5| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.