lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Evo malo o meni i mojim frendovima i frendicama

Bok!Ja sam Sara,idem u 7.b OŠ Marina Držića.
Rođena sam 13.03.1996. pa sam po horoskopu riba.
Evo par mojih slikica i par slikica mojih frendica od kojih imam.

/


Ovo vam je Dora,ide sa mnom u razred.
Ja mislim da je rođena 1.8. pa je po horoskopu lavica.
Cura je supper,zabavna,nije dvolicna ma sve naj,naj,naj...

<br />


Ovo vam je Marta,sve isto tak da...nemam sta za pisat.lol.



srijeda, 04.06.2008.

....evo novi blog,novi post...

....jucer je bilo katastrofa...namcor
....nasla u torbi 20 eura(((to i nije tak lose)))....
...poslije skole odtisla do placa razmijeniti u kune...
...izeđem a ono nebo crno,crno,crno....
....odem do dm-a kupim si samop,kupku i francusku manikuru....
...izađem i dm-a,a kad ono pljusak samo takav...
...cekam ja 15 min i sjetin se da moram na dundo maroje i da se nisam mami javila....
...mislim si sta se mora mora se...
...odem ljiepo po kisi i lokvama...
....dođem sva mokra doma i mama kaze da ja neidem na dundeka nego miron...
...ja bila sva sretna...hehe...
...ljivepo sa zecom gledam nebo i promatram...
...i tak...blabla

....danasnji dan je bio bolji(((malo)))....yes
....nisam isla u skolu...
...jer sam bljuvala i bolio me trbuh i dobila opet 1000 kn...
...i tak nist posebno osim sto nisam isla u skolu...




haley james scoot-halo


|Komentiraj 141| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.