my life........sometimes boring........pa sto?


samo sam vam se htjela javiti. u mene je sve po starom i nema bas puno zabave. u skoli dosadno kao i obicno jucer je neki mali petas pao i zakacio rukom za stablo nema pola ruke. jadan ja se nadam da ce biti ok. stvarno ne zelim viseo tome pricati. danas je koncert od colonije. ja nemogu ici jer sam bolesna. nisam bas neki nejzin obozavatelj ali su joj koncerti zakon jer stvarno zna svih dignuti na noge i rasplesati. to je to ostavljajte mi puno komentara i vidimo se.pussaaaaaaaaaaaaa
cerekkisscerekkissheadbangburninmad


RockYou FXText - Get Your Own


12.10.2006. u 19:24 | K | 44 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


sve i svasta



KoLiKo:) VaS:) Je:)Free Site Counter
Free Site Counter

IME:Antonela
idem u 7 razred imam 13 godina.
VOLIM-izlaske
MySpace Layouts

MySpace Layouts

-glazbu
-plesati
-frendove
-zgodne decke
-christiana ronalda
-:);):);)............

NE VOLIM:-bezobrazne ljude
-laganje
-cinkanje
-ljubomoru
-:(;(;(:(...............
LJUBAV:slobodna
MAIL:bigkiss@net.hr
myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Cursors

>Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

What do you love? Click here to make your own.










Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi na koje idem:

agotovina1994(vukićka)- tea
karmen
monika
karmenina sestra
lapađani
blondusaa
4ever dance
spavalicaa
teica
sos07
mrkii
cula7
TH-fans




malo mojih frendica


monika
elouai's doll maker 3
ivana hrstic
elouai's doll maker 3
tea
elouai's doll maker 3
ivana jupek
elouai's doll maker 3
NAZOVI ME!!!!!!!
Click here to get avatars like this!
marija
elouai's doll maker 3
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

elouai's doll maker 3