unfaithful


naughty








Evo ja vam se napokon javljam.U subotu je bio rodendan od mog frenda iz razreda.bilo nam je bas koma prvo u pizzeriji,pa na trampoline, odbojka na pijesku,kafic.................. kissdeadburninmad A U NEDJELJU JE BIO MENI RODENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thumbupcerekblablanaughtyBilo nam je super ja i moja frendica smo skoro uletile u more u robi. vrijeme je bilo super a more jos bolje,ali nazalost smo mogle uci samo do koljena jer nismo imale kupaci. a i do koljena meni su se gace smocile pa sam cijeli rodendan bila mokra ali nema veze dobro drustvo i zaboravis sva sranja................. nutnaughtybilo je koma kad smo pili koktel partypartythumbuppartysex on the beach iz jedne velike posude sa ooooooogromnim slamkama pa nismo mogle piti sjedeci. popili smo takva dva velika koktela i bilo nam je FENOOOMENALNOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

ostavljajte mi puuuno komentara i pu$$a svima. by kisscerek
brinetta


06.10.2006. u 18:57 | K | 4 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


sve i svasta



KoLiKo:) VaS:) Je:)Free Site Counter
Free Site Counter

IME:Antonela
idem u 7 razred imam 13 godina.
VOLIM-izlaske
MySpace Layouts

MySpace Layouts

-glazbu
-plesati
-frendove
-zgodne decke
-christiana ronalda
-:);):);)............

NE VOLIM:-bezobrazne ljude
-laganje
-cinkanje
-ljubomoru
-:(;(;(:(...............
LJUBAV:slobodna
MAIL:bigkiss@net.hr
myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Cursors

>Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

What do you love? Click here to make your own.










Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi na koje idem:

agotovina1994(vukićka)- tea
karmen
monika
karmenina sestra
lapađani
blondusaa
4ever dance
spavalicaa
teica
sos07
mrkii
cula7
TH-fans




malo mojih frendica


monika
elouai's doll maker 3
ivana hrstic
elouai's doll maker 3
tea
elouai's doll maker 3
ivana jupek
elouai's doll maker 3
NAZOVI ME!!!!!!!
Click here to get avatars like this!
marija
elouai's doll maker 3
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

elouai's doll maker 3