srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...about me...

Ah... stvarno vas ne zelim gnjvit svojim vrlinama i manama al reć ću vam neke stvari da ipak znate na čijem ste blogu... hehehhe..
zovem se Andrijana, a možete me zvati i brinetta (može i jednim T, lol), a možete i mojim predugim imenom ili kako već hoćete :D
Tijekom školske godine sam u Medicinskoj školi, a preko ferija u Petrijevcima (fani selendra :P)
Uskoro (27.10.) punim 16 godina… jedva čekam…
Bavim se čime god stignem a da me asocira na zabavu ali nemam ništa određeno…
Najbolja frendica (tj., ona koja me gnjavi, il ja nju, kako hoćete) mi je Jasmina, poznatija kao sharonaaaa, u daljnjem tekstu se možda (lol) pojavi kao ''krava''
Slušam sve osim r'n'b-a, rapa i hip hopa… a od najdražih grupa izdvojit ću Blink 182 i HIM




HIM

Join Me

We are so young
our lives have just begun
But already we are considering
escape from this world

And we've waited
for so long
for this moment to come
We're so anxious to be together
together in death

Chorus:
Won't you die tonight for love
(Baby join me in death)
(So) Would you die
(Baby join me in death)
Won't you die tonight for love
(Baby join me in death)
(Baby join me in death)

This world is so cruel place
and we're here only to lose
So before light taers us apart
let death bless me with you

(Chorus)

This life ain't worth living ...
(Join me, Join me, Join me, Join me, Join me)

(Chorus)

You can join me in death...

22.07.2005., petak

HELP!!!

Ajmeeeee… helpajte miiiiiii!!! Zove mene mama s posla maloprije i pita oću radit u pekari 3 tjedna, kao, trebaju zamjenu… ja ostala PAF! Nisam znala šta da kažem… ona je valjda skužila da nemam teksta pa je rekla da ćemo se dogovorit kad dođe s posla… ajmeeee… de šta da radim?? Bilo bi fora zaradit milju kunića, a možda i više, al jebote, moram bit odgovorna za sve to… jaoooo… al opet kad pogledaš, u pekari imam praktički 10 artikala za koje moram znat cijene… a pola već znam iz iskustva (loooool)… al jednostavno se bojim… trenutno ni ne znam čega… to mi je prvi pravi posao (osim jednom, kad sam u stričevoj firmi bila tajnica, bilo je fora… hehehehheheh)… stvarno mi treba pomoććććććć! Danas popodne idem na razgovor sa šefom… moram ostavit dobar dojam… de savjetujte me do tad… helllp! Kad se vratim ću vam javit kak je prošlo… thanx… kissss