sve i svasta


>>NOÈAS ÆU PITI,NEK MI ALKOHOL POMUTI RAZUM,NOÈAS NEK MI LJUBAV SUDI,NOÈAS ÆU PASTI PRVOM NA GRUDI.NOÈAS NEK MISLE DA SAM KURVA,DA JE VRIJEDNO TIJELO MOJE,NOÈAS NEK ME LJUBI KO GOD ŽELI A JA ÆU ŽELJETI USNE NJEGOVE...NOÈAS NEK PIVO CARUJE MNOME,NEK ME BOLI I VRIJEÐA.POGLED ÆE MI POÈIVATI NA LICU NJEGOVOM A ZNAM DA ÆE MI OKRENUTI LEÐA.NOÈAS ME MRZI,I JA ÈU MRZITI SEBE,AL NE ZABORAVI:NOÈAS UMIREM,NOÈAS SAM KURVA SAMO ZBOG TEBE!!!!!!!!<<

>>Hej, tebe ne bih mjenjao to nije prazan stih
ja te ne bih mjenjao za deset najboljih
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet<<

>>Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli, ali vjecnost je potrebna da se zaboravi ono sto je taj trenutak uspio da stvori<<

>>Zelim biti dio tvog zivota, tvojih zelja i snova... Voli me jednostavno, samo dodirom, jednim poljupcem... Samo misli na mene... Neka me tvoje misli dotaknu...<<

>>Zbog jedne gluposti smo se rastali! Neka se dogodi jos neka glupost, pa da ponovo budemo zajedno.<<

>>Volim te bez obzira na sve tvoje mane ili vrline koje te kompletnim idiotom cine<<

>>Tiha je ova noc, vetar je poceo da duva, zelim ti laku noc i nek te andjeo cuva. Pre nego sto sklopis svoje okice snene ti makar jos jednom pomisli na mene. <<

>>Volim jednog djecka,
vise nego zvjezdane noci,
volim mu kosu smedzu
i njegove zelene oci...<<

Image and video hosting by TinyPic
URAGAN(sis)cerekA MOJA LJEPOTICA
Image and video hosting by TinyPic
GUZÈICA(JA=P)cerekISSE KAKO SEXY...DA ZICER
Image and video hosting by TinyPic
GUZÈICA & RAFOcerek
Image and video hosting by TinyPic
RAFO & URAGANlud
Image and video hosting by TinyPic
JA I MOJA LJUBAFcerek
Image and video hosting by TinyPic
MAMINA ZVJEZDICAcerek
Image and video hosting by TinyPic
JA I SISKA U SKOLIcerek
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< travanj, 2008 >
P U S È P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2009 (1)
Sijeèanj 2009 (1)
Rujan 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)
Veljaèa 2008 (13)
Sijeèanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (48)
Studeni 2007 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Ja oder nein

by MaLLa Schwabica

°°....something about me....°°

L!nk!ch!:
tr! m4l3 d!wlj4kush3...m0ny...chica..and mecerek
r4f000............
j3dn4 cur4...sw4k4k0 swr4t!t3
m4t34....uw!j3k !m4 s!mp4 bl0g4ch3
bl0g 0 m0j0j n4j s3r!j!....o.c.ch!c4....


:!M3: Kr!$T!N@
Pr3Z!M3: N!Y3 V@ŽnO
D@TuM RoD3Ny@:27.02.1992
HoRo$KoP: F!$Ch3
LyUb@V:$LoBoDn@

v0l!m:
*dobre,zabavnemvesele ljude
*smijati se
*èokoladu
*deèkecerek ali one dobre...
*plesati
*pjevati
*cajke( ali i strano i domaæe)
*svog psa...
*prijatelje
*obitelj
*srebro(nije zlato sve sto sja )
*tulume
*sve sto zvecka
*rozu crnu i smedu boju
*mobitel...(kakav god bio glavno da mogu komunicirati...)
*biti u centru pažnje( ponekad)
*valjati gluposti
*mjenjati boju kose
*biti debela

n3 v0l!m:
*bahate ljude....
*puno hrane:npr meso
*operu
*puno reklama..
*dosadne filmove
*pisati zadaæu...
*VELIKA SLOVA
*idiote...
*nepristojne stare ljude...( ja bi to tukla)
*preseravanje..
$L!k@:Image and video hosting by TinyPic
icuce boce pa to cam ja...
Image and video hosting by TinyPic
i opet ja na njihaljci...cerek
Image and video hosting by TinyPic
anchy&me...na bundeku( ljudi izgledam ko zombie...a bubana sam...=))
Image and video hosting by TinyPic
anchy o sexu...cerek
Image and video hosting by TinyPic
i opet ja...
Image and video hosting by TinyPic
anchy i ja pavamo u skoli...
Image and video hosting by TinyPic
me&ivo...cerek




fr3nd0v!:
m0n!k4-moja ljubaf...maj sister...lol..ma netko ko me trpi od malih nohu(aj ne bas malih 2 osnovne)
t4jch!-zbunjeno djete...hehe da je nema neko bi je izmislio...problem za svako rješenje...i pozdravio ju gospodin nespretni...
m3ry-hehe fani grl...nasmijava ljude tako da se piša u gaæe od smjeha...ili samo u njenom sluèaju...nea veze...
kr!zm4-nije sakrament...to sam vec prosla...ona je cura...kojoj nije dobro....
!v4n4-jao...sweet child...neznam ju dugo al je cura zakon...
m4ty-joj...ma toje jedna mala s velikim ljubavnim problemima...
m4t34-moja cura...hehe...veoma luda mala...nego što da kažem osim moj kolaæiæ...
k!k4-curetak iz razreda...a zaljubljeno moje...
j0p4-isto iz razreda i isto zaljubljeno hehe..a ona i kika su lude...
t0m!-moj braco...hehe...a bubek...
r4f0-lud zbunjen normalan...pogadajte...hehe..a maèak...
d0mag0j-lud decko...vidla sma ga jednom uživotu al se svaki dan cujemo i bas je ok frend...pussa

I TO JE VALJDA TO!!!!!

AK SAM KOG ZABORAVILA NEK SE JAVI.

swikice

Image and video hosting by TinyPic
moja molitwa
Image and video hosting by TinyPic
al treba vremena da shwatis
Image and video hosting by TinyPic
mony & me...
Image and video hosting by TinyPic
i...da...bas to...
Image and video hosting by TinyPic
preprokleta istina...
Image and video hosting by TinyPic
eto cemu nam služe oæi...
Image and video hosting by TinyPic
I`m bitch and i proud...
Image and video hosting by TinyPic
moj opis...cerek
for one boy...cerek
Image and video hosting by TinyPic
i opet o meni...
Image and video hosting by TinyPic
ja i pms....
Image and video hosting by TinyPic
tako bolno i istinito...kmee...
Image and video hosting by TinyPic
a kad izgubis nema natrag...

èetvrtak, 10.04.2008.

°°my sweet sixteen ...or not...??°°


koliko wam se puta dogodilo da toliko stwari zelite reci ...i to pametnih stwari...ali nakon nekog wremena wam to swe postane glupo...
koliko ste puta imali osjeèaj da morate pomoæi drugima...brinuti se za druge...ali shwatite da to nema smisla....
da wam to skoro nitko nece wratiti...
swakoga dana swijet je swe okrutniji...
u danasnjem swijetu rijetko ima mjesta za pomaganje drugima..jer moramo raditi swe i swasta da pomognemo sebi i uèinimo nesto za sebe....
u danasnje wrijeme swi osuduju...swi kritiziraju i bacaju swoja misljenja bez ikakwe potrebe...bez da ih itko pita i bez da imaju dopustenje...
uwijek neko nekoga powrijedi...namjerno ili nenamjerno ali uwijek netko pati.....
èesto ljudi donose odluke bez da razmisle o tome...
èesto su te odluke kriwe....
zasto je malo osoba koje brinu o tuðim osjeèajima wiše nego o wlastitim..
zasto se ne zapitaju sto je zaprawo žiwot...
nekima je to igra na srecu....ili dobis ili izgubis...ili powrijedis ili ne powrijedis druge...
nekim igra na prljawo...preko tuðe nesreæe dobijes sreæu...
nekima je teret...pa ga odbacuju..
a dok nekima je žiwot kakaw god bio sreæa...
dok imaju osjeèaje...dok su drugi sretni i žiwot je lijep...
jadno je sto u zadnje wrijeme ljudi ubijaju jedni druge radi nowca...neèeg nežiwog...jadno je sto ljudi izwrsawaju samoubojstwa da bi se riješili problema..kad to ostaje na njihowim bližnjima...jadno je koliko ne cjene to što dišu...osjeèaju i wole....i što je najgore ne cjene nimalo osobe na kojima ostaje njihow odbaceni teret...
u žiwotu nikad nema potrebe za smrcu...i da su u problmima do grla ...i da neznam sta trebaju žiwjeti...i biti sretni...
ljudi su jedina biæa koja wole...mogu biti woljeni...misle...osjeèaju i nitko ih ne progoni...
biæa koja imaju slobodu swog uma...
biæa koja mogu swe....
ali opet oni to swe odbacuju...tako sma par puta i ja bila spremna swe odbaciti...
ali nisam ....
odlucila sam da žiwim koliko žiwim swe dok iz mene ne izade moj posljednji dah...sam od sebe...
istina je sto kažu da je sreca u malim stwarima...
kao npr.u tuðem osmjehu kada naprawis nesto da ga usrecis...
osjeèaji su koma...znam to...ili mrziš ili woliš...nema izmedu...mrziš malo ili puno...woliš malo ili puno....
ali opet u cjelom žiwotu najwažniji su ljudi..
nikakaw nowac...cipelice...sminkica za izlazak i alkoholno piæe...to je samo zabawa nikakwa sreca

možda owo swe izgleda dlupo ili bez smisla ali pokusajte nekada donijeti odluku di pazite da ne powrijedite druge a znate da cete tako powrijediti sebe...
probajte donijeti odluku gdje cete gledati kako su ljudi oko was sretni a wi smjeskom na licu skriwate swoju bol i tugu...jer se žrtwujete za tuðu srecu...
ako to probate znati cete kako se ja osjeèam....

možda neki misle da trenutno pišem bajke...
da nisam tolika dobrica....
ponekda i ja osudujem...i kritiziram...i griješim jer i ja sam nakon swega od krwi i mesa...èowijek ko i swi...
ali trudim se makar samo prema bližnjima biti što bolja...

jadno je sto nakon swega mene osuduju i kritiziraju ljudi kojima nimalo nije stalo do drugih...
osobe koje mene kriwe zbog swojih gresaka...
osobe koje ne wide i ne broje moje wrline...samo mane pamte...

nakon swega toga ja se osjeèam kao zadnja mrwa kruha...
ne osjeèam se kao èowijek ...

i nakon dosta dugo razmisljanja usudujem se reci da
sam ponosna na sebe...na swe one dobre stwari koje sam naprawila...a da niko nije ni primjetio...ponosna sam na sebe i na ono sto sam postala....
što sam takwa sama postala...

..HVALA.....
.....ONIMA KOJI SU MI SE SMIJALI,
BEZ NJIH NE BI PLAKALA....
....ONIMA KOJI ME NISU MOGLI VOLJETI,
BEZ NJIH NE BI UPOZNALA PRAVU LJUBAV...
.....ONIMA KOJI SU ME POVRIJEDILI,
BEZ NJIH NE BI ZNALA KAKO JE TO KAD BOLI....
....ONIMA KOJI SU ME OSTAVILI,
BEZ NJIH NE BI OTKRILA TKO SAM JA.....
ALI ONIMA KOJI SU MISLILI DA NEÆU USPJETI,
NJIMA ZAHVALJUJEM NAJVIŠE.....
JER BEZ NJIH NE BI NI POKUŠAVALA.....
......HVALA.....

i to je to....



| KoMeNtiRaJ (6) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.