Malo slika...

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo smo moja naj frendica Dragana i ja...
Zbog žena plak'o sam ja
Nekad mjesec, a nekad i dva
Al' je najteže svatko to zna
Kad se prijatelji rastaju
Zbog žena pio sam ja
Nekad mjesec, a nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju
Svega će bit', al' prijatelja neće
Svega će bit', al' neće biti sreće
Svega će bit', pusti suza nek' teče
Ma, svega će bit', al' prijatelja neće
Svega će bit', al' neće biti sreće
Svega će bit', pusti suza nek' teče
Kad se prijatelji rastaju
Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
K'o da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju
Znam da ću opet ga sresti
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju
Svega će bit', al' prijatelja neće
Svega će bit', al' neće biti sreće
Svega će bit', pusti suza nek' teče
Ma, svega će bit', al' prijatelja neće
Svega će bit', al' neće biti sreće
Svega će bit', pusti suza nek' teče
Kad se prijatelji rastaju
Kad se prijatelji rastajucrycrycry



10 zapovijedi ljubavi
1.Ne zaljubi se preko ušiju
2.Ne moli ga jer ćeš cijeli život moliti
3.Cijeni ga, al sebe uvijek više
4.Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5.Ne zovi ga poslije svađe to ti je prilika
da vidiš koliko mu je stalo
6.Zakasni na sastanak bar pola minute
7.Nemoj puno, ali kad vidiš da ljubav
slabi, napravi ga ljubomornim
8.Pusti ga da se izmuči dok te ljubi
9.Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10.Ali, ako želi kraj ljubavi, ako želi
rastanak prihvati ga s osmijehom
na licu, kao da je to nešto što si oduvijek čekala

Moj razred...i dr
...
Image Hosted by ImageShack.us

Mia
Image Hosted by ImageShack.us
Una
Image Hosted by ImageShack.us
Andrea i Mia
Image Hosted by ImageShack.us
Moja kuma MirelaImage Hosted by ImageShack.us
Ovo sam ja...spremna za maturalnu...
Image Hosted by ImageShack.us
ovo smo Kristina i ja...

Slikice...

Tose Proeski
The hardest thing

I sleep all night right by your side
i love to hear you breathing, breathing
the morning light opens my eyes
its nearly time for leaving, leaving

I know that it seems
like it's easy for me
oh, I wish you could feel
whats going on inside of me

Ref.
It's the hardest thing
I ever have to do
to walk away from you
when I wanna hold you

It's the hardest thing
in every single day
to have to turn away
I want you to know that
this is the hardest thing

And every day it skies away
I close my eyes to see your face
the more I wait, the longer it takes
it feels like time is standing still

Where ever you go
what ever you do
I want you to know
that you're on my mind

Ref.

Just to let go of your hands
the hardest day
to make you understand
that to love you, feel you
till the time i see you again
it's the hardest thing

Ref.

I sleep all night
right by you side
i love to hear you
breathing, breathing




Antonija Sola Tonka
Nebu pod oblak

Sto ces s bijelim krilima
kad krila su za let
sjaj u tvojim ocima
za ovaj nije svijet

Sto ces s nama ljudima
nisu za tebe zemaljske stvari
stvoren si za let

Kad se probudis tamo
gdje u ljubav vjeruju
sacuvaj mjesto za nas
na svom oblaku

Ref.
Nije za tebe
nije ova zemlja golube
nije za tebe
nije ovaj svijet moj andjele
nije za tebe duso moja bio
crven poljski mak
vec krila da te nose nebu pod oblak

Kad se probudis tamo
gdje u ljubav vjeruju
sacuvaj mjesto za nas
na svom oblaku

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by 3star design

Opis bloga

Ey...sve i svašta...najčešće ću pisati o frendovima i svojim događajima...



Ja sam Josipa...idem u 1.razred frizerske...imam 15 i pol godina...rođena sam 28.5.1993.god...hm...obožavam crvenu boju...slušam...Avril, Rihannu, Tošu, Lanu, Antoniju...mrzim umišljene ljude...moj hobi je svađanje...heh...stalno se s nekim svađam i to najčešće zbog dečki...imam puno frendova i frendica a najbolji su mi moja Dragana 4ever, Marina B., Kiki, Darijo, Davor, Davor,...moja msn adresa je jopy14@windowslive.com...ajd pozzz

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 02.07.2008.

e kako mi je ovaj tjedan super...

Ey...e kako mi je ovaj tjedan super prošao hm...sam što sam danas bila kod zubara pa sam danas nikakve volje...boli me zub...a dobro preživjet ću ja to...heh...e da jučer bile prijave u školi pa ja išla...hm...nemam pojma ak će me primit a valjda hoće...e pa u petak upisi opet u Vircu...e a sutra će mi biti naj dan...al malo umoran...od jutra krećem...prvo idem na piće s frendicom...pa onda idem kod sestruične tu u Grubišno, pa idem s sestričnom kod bake u Orlovac...pa onda dalje idem sama kod kume u Zdence...e da već sam isplanirala kak ću zajebavat malu Lauru ajoj...ona je mene u subotu zajebavala kad sam bila s Davorom pa sad ću ja nju...hm...jedva čekam sutra...hm...šta da još pišem...nemam blage...e da danas sam izgorila cijeli dan bila u bazenu ajaj leđa me peku...e sami bolovi sa mnom...a nema veze već će to neko izliječit...heh...ajd pusam vas sve...



| Klik (33) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.