< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

thumbupmahna mom blogu je malo dosadno,al se nađe nešto zanimljivo.dođi i pogledaj!pusa!kiss

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Kristina

helena
leonie

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

srijeda, 17.06.2009.

hm...

razmišljam..rolleyeszijev.razmišljam i razmišljam...ni o ćemu!!!a onda sam našla temu.zašto razmišljam...i ja razmišljam zašto razmišljam..rolleyes..i onda sam saznala...bez razloga!!!!!sad tražim mobitel roflburninmadpuknucublablaa bio mi je pred nosomheadbang.po meni su izmislili naziv "ko muha bez glave"headbang
pitam se ko je izmislio tu izrekurolleyes...možda moja sestranono...ma šalim secerek
pišem zato kaj nemam o ćemu pisat ino...ubila me ova dosada!!!!!!!!!banga onda sam odlučila.zijev(neznam točno što al sam odlučila).....da....da ja neznam što ja radimzujosad sam saznalathumbup.zekam se s frendicamadead...dop s bivšimbelj...žvalim s novimcereksmokinyessretankiss(šalim se)zubo.i sad ću prestat pisat blog zato kaj me prsti bole.zalivennaughtynut

- 19:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.