Design by: [BriNetA] da/ne


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pravila:

- ako uzmete neki dizajn ostavite mi komentar
- ne kradite od mene
-na nekim dizajnovima je link od mog osobnog bloga, al na to se ne obazirite
- ne preuređujte moje dizajnove, pa ih kasnije potpišete kao svoje!!!

- ne primam narudžbe, al prijedloge mi možete slati na: nikolina_94@net.hr
- ako nađete na nečijem blogu moj dizajn, a da nema linka od ovog ili mog osobng bloga i javite mi za nagradu dobivate dizajn po želji ili baner u animaciji!

kako uzeti žejeni dizajn:
Klikni na download ispod dizajna i otvorit ce ti se rapidshare stranica. Klikni free i onda upisi neki kod u kvadratić i otvorit ce ti se kod dizajna. Kopiraj ga i zalijepi u blog editoru>dizajn>html kod dizajna. The end

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Narudžbe!

Do kraja ove godine primam narudžbe, a sljedeće godine ću vam napraviti jer me od danas nema!
kada naručujete recite mi detaljno što želite, možete čak i poslati sliku na nikolina_94@net.hr


27.12.2007. u 08:46 ♥

| Komentari (3) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.