Komentari On/Off


design: x.blogmaster.x
brushevi: x,x
slika: x
tekst: x

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

myspace graphics

myspace graphics




cool myspace layouts

cool myspace layouts



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mala vragolasta





UploadCentar.com :: besplatni upload slika



UploadCentar.com :: besplatni upload slika


UploadCentar.com :: besplatni upload slika

UploadCentar.com :: besplatni upload slika

UploadCentar.com :: besplatni upload slika


UploadCentar.com :: besplatni upload slika


Linkovi


UploadCentar.com :: besplatni upload slika

UploadCentar.com :: besplatni upload slika

UploadCentar.com :: besplatni upload slika


UploadCentar.com :: besplatni upload slika




UploadCentar.com :: besplatni upload slika











Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*






Make Grunge Hearts at bigoo.ws

Lijepo je znati da postojiš u mom životu...nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu...
• Ako se ikad sretnemo, nemoj mi ruku dati. Ako se ikad vidimo, pođi i nemoj stati. Ako se ikad nađemo, daleko od mene stani. ako se još volimo, doći će naši dani.
• Trebaš mi…kao zori sunca, kao tijelu srce, kao suncu zrak, kao tišini nemir, kao kiši kap, kao plimi oseka, kao krv veni, kao…Ti…meni…
• Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.
• Kad pročitaš ovu poruku ti pomisli na mene kako me srce steže! Otkad Tebe znam, sve me na Tebe veže, Tvoje ime u srcu nosit ću i dok živim Tebe VOLJET ĆU!
• Ti si cilj i punina mog života. Ti si srce koje me ljubi, uho koje me čuje. Ti si ruka koja me drži i snaga koja me jača.
• Ne znaš koliko zvijezda na nebu ima, ne znaš kako je meni noćas zima, ne znaš koliko Te želi netko, ali znaj da je uz Tebe iako si daleko.
• Noćas dok rosa umiva travu, dok tiha noć sanja o danu, noćas dok svi sanjaju o raju ja snivam o Tvom zagrljaju.
• Oči me tvoje zaluđuju, osmjeh mi donosi sreću. Znaš li dušo da Te nikad zaboravit

subota, 01.03.2008.

UploadCentar.com :: besplatni upload slika



| komentari (6) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.