brijačipica

petak, 09.04.2010.

10.04.2007-10.04.2010 3 godine bloga.

Mrzim kad me krene udarati inspiracija,evo da napišem jedan post,cisto ono da se vidi da blog postoji.Eto tako danas (utorak 6.travnja.2010g) nešto poslje 18h,na zajednickom objedu istaknuti clanovi zajednice,dali su ideju potporu za pisanje posta.

Puno toga se promjenilo u našim života,da bih bilo glupo iznositi cinjenice,nije onda ni cudno gdje mi živimo,i reputacija življenja jako opada,znam da se post nekako cini glup,ali nitko nije savršen tako i meni inspriracija pada,jer tko može raditi više poslova od jednom?

Evo zapeo sam jednostavno neznam dalje što da pišem,vrtim stare pjesme ali nikako da mi dojde inspiracija.

Kao što je jednom naš istaknuti član zajednice Salvador Domingo Felipe Jacinto Dalí i Domčnech, Markiz od Pubola ili Salvador Felip Jacint Dalí Domčnech, ili ti ga po naški Salvador Dalí,neki kažu da je bio najveći među svim ekscentricima, narcisoidan genije, za neke i šarlatan.Po meni je ostavio dobar dojam na malde i prespektivne slikare,jer po meni je bio slikar genije,ali nije samo bio slikar jer ovaj citat sve govori " Jedina razlika između mene i luđaka je ta što ja nisam lud " to bih ja prokomentirao kao da je pojesti kilu goveđih jezika kao kad budala dobije šamar,mada to možda i nema veze sa citatom i mojim mišljenjem ali u sve u svemu istina je to da "Jedna od blistavih ideja koja mi je pala na pamet bila je da se bacim s vrha tornja katedrale u Čačincima.

"Sponzorirani članak"


Nešto prije zadnjeg ljeta koji je iza nas,dok smo pecali u presušenim ribanjacima pod obroncima Met Colins gore,doletio poštar sa nekom omotnicom iz neke države u prvi mah nismo ni znali o čemu se radi,sve dok nismo došli kući i otvorili i imali smo šta za pročitati,došla ponuda za Rajka iz neke Danske,pa ono ono nemoš nam to raditi da mi pustimo svog naj boljeg golgetera,da ode igrati Nk-SKOVBAKKEN,ali sazvali smo izvanredna sjednica uprave kluba i jednoglasno pustili smo ga,kad bolje promislimo kriza i recesija je,tako smo ga prodali za par paketa Lego kockica raznih boja i motiva,i treče razrednim namještajem,a pošto su shvatili da smo ribolovci poslali nam zamrznutu ribu koja se na pola puta odmrzla ali samo našli riješenja za to i prodali onim žutim ljudima,da prave kinder pingvin od njih,a recept za to ide dvije šnite kruha i riba.


Evo prošlo je nešto više od pola godine a Rajku ni traga ni glasa,ali došli smo do ovoga teksta iz nekih lokalnih novina.

"
Rajko je 19-godišnji napadač iz manje poznate države tamo negdje na balkanu,Kada sam saznao da je SKOVBAKKEN zainteresiran za mene,potrudio sam se da saznam što više o klubu,gradi i zemlji."

09.04.2010. u 23:05 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

MALO O NAMA

IME:ANTE(JENS)
DATUM ROĐENJA:22.09.1991.
ŠKOLA:nekada
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!


IME:NIKOLA(PRĐI,KUM,DJIBRIL)
DATUM ROĐENJA:20.08.1990.
ŠKOLA:Faks
LJUBAVNO STANJE:Sretno Oženjen !!

IME:JOSIP(KOVA)
DATUM ROĐENJA:02.08.1989.
ŠKOLA:Nekada pohađao
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!

ŽIVIMO U S.S!!!!!!!