brijačipica

srijeda, 28.05.2008.

Kako promjeniti svijet

Alo ljudi di ste šta ima kod vas novoga???
Evo da vas upoznam s našim novostima....
Ali evo tako je 23,05 bila akcija mali Big Foot,
Tako smo ja i kolega vratili se sa sluzbenoga puta pa pošto imam slobodan dan da napišem post
jer u zadnje vrijeme sve je manje vremena a puno obaveza....
Pošto su krenule pasije vrućine dok vam ja pišem ovaj post vani je nekih otprilike nekih 33 stupnja,
ali ja sjedim u fotelji i pijem hladan tuborg i baš mi je fino....
I tako mi vam radimo po plantažama po cijele dane i da nema našeg najboljeg radnika Jure ne znam kako bi mi izdraži tempo kojim radimo...

Sinoć kao i svake većeri uputili smo se u obilazak plantaže kako smo se približavali tako se u zraku osijećo neki smrdljivi zrak,po svemu sudeći ako se uzme u obzir da prije dolaska nismo ništa
jeli,ali taj zrak nije samo bijo smrdljiv nego i hladan,ali što je najgorje pola plantaže je bilo hladno a pola normalna tepreatura.Ja sam se bojao ono najgorjeg
jer kada smo bili manji stari su govorili priće o Big Fota,tako su kroz SS kružile priće da je napao ovog i onog...Tako smo i mi to jučer doživili bribližvali smo se nekom žitu jer u mraku nismo mogli procijeniti
žito je bilo povaljano kao da su se spustili svemirci sa svojim obiteljima i njihovim familijama...Što smo se mi približavali njemu to je on sve dalje bio, u šumi se čuo toliki lom grana i drva izgledalo je kao da tenkovi idu kroz šumu..
Dok ovo pišem i vi budete ovo čitali tko zna što će biti s nama i sa Big Footom...

ali evo približava se veliki odlučujući derbi tap tap vs lovčić,tako da u petak glavni trening jer ako ne prođemo lovčiće ostajemo u toj ligi a nama
odgovara i neriješeno odigrati jer nam je potreban samo bod da odemo dalje,zato gledajte 31,5 eurosport 2 prijenos utakmice...

Moram reći i kako smo se odlično proveli na norijadi, stvarno je bilo strašno, pivnica puna kao nekad, staro društvo, gdje ćeš bolje, problem je bio rajko koji je pijan radio nerede po brodu pa je policija morala aktivirati. sve u svemu bilo je odlično
bilo je zaaaaaaaaaaaaaakon, sjetio sam se tako i svojih maturalnih dana.......

28.05.2008. u 23:28 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

MALO O NAMA

IME:ANTE(JENS)
DATUM ROĐENJA:22.09.1991.
ŠKOLA:nekada
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!


IME:NIKOLA(PRĐI,KUM,DJIBRIL)
DATUM ROĐENJA:20.08.1990.
ŠKOLA:Faks
LJUBAVNO STANJE:Sretno Oženjen !!

IME:JOSIP(KOVA)
DATUM ROĐENJA:02.08.1989.
ŠKOLA:Nekada pohađao
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!

ŽIVIMO U S.S!!!!!!!