brijačipica

srijeda, 27.06.2007.

ej ljudi pa evo nas uzeli smo si malo oduška znate ustvari ne znate kako je to kad ne možete izaći iz kuće a da vas netko ne želi slikati ili tražiti intervju.......... e da sad se vratio s posla baš sam didu gazio kupus............... radim kao crnac samo rad rad rad rad rad ubi me takav život........ zadnji dan škole bilo je baš fensy malo sam popio i pola toga se ne sjećam ali dobro je moglo je biti gore.............. e da minki ima žensku, meni ona trenutno ne treba niti ju tražim , sve sam prošao ne moram na popravni i tako........ joj evo pada kiša a meni se ne da više ništa pisati........ potuko se juče s kosilicom i zarezala me po nozi......... kasnije na mene naletio točak i viče što bi ja više bio na tačkama one su poznate a ja ne........... i moš mislit budale prikači se na kombajn.......... i opsuje mi pićku materinu.......... a raust isus reče nemojmo spominjati pićku materinu jer ona je izvor života............... eto to bi bilo sve od mene a sad ode po ostale brijače i idemo u birtiju........... hvala svima na komentarima i pozdrav svima ne mogu sad nabrajati.......... ajd uživajte sve vas pozdravlja vaš kum

p.s. neka se ona oriovčanka potpiše osim ako ju nije stid

27.06.2007. u 22:51 • 36 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

MALO O NAMA

IME:ANTE(JENS)
DATUM ROĐENJA:22.09.1991.
ŠKOLA:nekada
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!


IME:NIKOLA(PRĐI,KUM,DJIBRIL)
DATUM ROĐENJA:20.08.1990.
ŠKOLA:Faks
LJUBAVNO STANJE:Sretno Oženjen !!

IME:JOSIP(KOVA)
DATUM ROĐENJA:02.08.1989.
ŠKOLA:Nekada pohađao
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!

ŽIVIMO U S.S!!!!!!!