brijačipica

ponedjeljak, 11.06.2007.

Ej pa di ste mi židovi............. evo ja nikola poznatiji kao kum pišem post.............. ali ne znam šta da pišem......... ajd napisat ću vam kako mi je bilo u subotu............ bio sam u oriovcu, u amaretu............ bilo je baš fensy, ispleso sam se kao i uvijek............ i tamo su mi začudo rekli da dobro plešem................ bilo je puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno poznatih faca i svi pitaju šta sam radio u oriovcu, pa bože moj kao da nitko iz slatinika više ne smije doć u oriovac........... dobili smo 6 pivi za džaba, majce, upaljače, privjeske........... a onda su se pojavili budak i v.d......... budaka većina zna a v.d. vam je čovjek s najdužim vratom, a za punog mjeseca pretvara se u devu......................... i tako mi pili plesali zezali se kad vani ponovo kuhaju kobašani i oriovčani.................... a ja sjeo u ložu donose mi piće i baš sam uživao gledajući........... a minki moj rođak jedno 152 puta je rekao kako on nema ništa s njima, kako je on matiji rođak, te da će matija zbog toga najebati........... pa minki mislim stvarno garant si nekom dopizdio i vidjelo se da si dosadan........ a ja moram pozdraviti čokija, mutnog,jopy, monu, bobu, matiju, matu iz gundinaca, rukometašice, lovinčiće, minkija, mrsoja, rođu na faksu, irinu iz osijeka, makicu, fiću, apenca, mariju, ivanu, petru, makicu, anitu i antonelu, jeju, i jednu malu iz oriovca..................

11.06.2007. u 21:43 • 77 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

MALO O NAMA

IME:ANTE(JENS)
DATUM ROĐENJA:22.09.1991.
ŠKOLA:nekada
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!


IME:NIKOLA(PRĐI,KUM,DJIBRIL)
DATUM ROĐENJA:20.08.1990.
ŠKOLA:Faks
LJUBAVNO STANJE:Sretno Oženjen !!

IME:JOSIP(KOVA)
DATUM ROĐENJA:02.08.1989.
ŠKOLA:Nekada pohađao
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!

ŽIVIMO U S.S!!!!!!!