brijačipica

srijeda, 09.05.2007.

Evo da vam napišu post moćni ante & kova & nikola!!
nama je dan počeo tako što smo brali kokose na plantaži kokosa...
Ja sam se negdje ustao oko 5,50 i otišao na neku crnu kafu kod jensa,negde oko 7,00h došao je vitto po nas i krenuli smo put palnatže,kada smo stigli imali smo šta vidjeti na susjednoj plantaži je neko drifto po kukuruzu i krao tek posađeni krumpir...evo da malo ubrzam ante i kova su otišli u brod da se nađu sa nekim klijentima i onda nam se nikola pridružio i tako da smo otišli na poslovni ručak... nakon poslovnog ručka stigao je hitan poziv od rukovoditelja plantaže........ morali smo se naći na plantaži......... a koča je mislio kupiti prsten curi......... e da a na plantaži mali čondić je sa svojom bandom pokušao ukrasti tek ubrane kokose........ moš misliti nekulture...... ajd da je pito dobio bi jedan kokos dva ali ići kasti deset komada.......... na sreću stigao ih je "TAČKE PRIJEVOZ" čiji je vlasnik koča, a najhrabriji je bio šofer rajko koji je dao izjavu:"to je samo čista slučajnost ja sam se samo našao u pravo vrijeme na pravom mjestu a puno mi je pomoglo moje iskustvo i kočine superbrze tačke koje su izrađene posebno za hvatanje razbojnika kao što je mali čondić...... ovim putem pozdravljam mutnog i čorka svoje kolege s kirvaja"......... kasnije je pitao hoće li se ova njegova izjava naći u vijestima ugašenog radija a mi smo mu odgovorili potvrdno....... eto ljudi naporan je bio ovaj dan......... pozdravljamo MUTNOG, ČORKA, MONIKU, JOPY, APENCA, MINKIJA, KOMŠIJU, BOBU, MATIJU, MARINU, ANĐELU, IRENU..........

Slika superbrzih tačaka!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

09.05.2007. u 22:48 • 44 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

MALO O NAMA

IME:ANTE(JENS)
DATUM ROĐENJA:22.09.1991.
ŠKOLA:nekada
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!


IME:NIKOLA(PRĐI,KUM,DJIBRIL)
DATUM ROĐENJA:20.08.1990.
ŠKOLA:Faks
LJUBAVNO STANJE:Sretno Oženjen !!

IME:JOSIP(KOVA)
DATUM ROĐENJA:02.08.1989.
ŠKOLA:Nekada pohađao
LJUBAVNO STANJE:SRETNO SLOBODAN!!

ŽIVIMO U S.S!!!!!!!