Brighid of the Dragonland


subota, 10.05.2008.

Daily

"Love is the highest achievement to which any human may aspire. It is an emotion that encompasses the full depth of heart, mind, and soul."
-Zensunni Wisdom from the Wandering-

Danas moj um je nakratko umro.
Zabrljala sam i to puno, i ne znam zasto sam i dalje tu. Zivot je na kratko bio bolje, i onda opet pao u stari bunar.
Nisam uspjela održati niti jedan ritual danas, i srce mi je prazno.
Ljubav kazu je najbolje što nam se može dogoditi. A isto tako ljubav je ono što nas ubija.
Irony is my life today.

Nisam uspjela još pronaći sve svoje dijelove od danas. Možda sutra. Nakon faze ekstremne meditacije.
Da.
Odlučila sam - sutra odlazim u Zelenu Dolinu.
Um treba odmor.

Endurance. Belief. Patience. Hope.
These are the key words of our existence.
- 21:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.