Dodirni mi srce - Lijepe djevojke

nedjelja , 30.12.2018.

Mr Black - Dama (feat Kale)










Click here: Dodirni mi srce






Hladna noc, a ti mi ukrala pola jorgana, kao pola ljubavi sto mi ostavi Hladna noc, a ti me pokrila ledom srca svog, mene ubila kao pola ljubavi Ostao sam budan oka nisam sklopio s tobom mi se ljeto usred zime desilo Ja tebe sa hlebom a ti mene kamenom oko pola noci dodirni me ramenom Kazi mi, meni srce trazi one stare lazi kazi mi, sada kad ne vazi decembar na plazi Ref. Pogled se gubi u beskraju nebeskog svoda, vraca se i pada tu ispred mene. Ka mojoj duši i osmehu moga lica.



dodirni mi srce

After downloading, you must 'DODIRNI MI KOLJENA' MIDI song with recommended for desktop PC , , or any other file archiver program. Samo mi, od Ljubavi satkani, k svjetlosti kročimo! Uspeli smo da se odupremo i nadzivimo sve one price i ogovaranja, sve one klevete i lazi.



dodirni mi srce

Mr Black - Dama (feat Kale) - For Android devices we recommend.



dodirni mi srce

SAMO TI SI MI U MISLIMA Budim se i prve misli lete ka tebi. Ka Vili koju nikad povredio ne bi. Ka najlepošoj ruži sa hiljadu latica. Ka mojoj duši i osmehu moga lica. Izlazim na stazu snegom zavejanu. Pod kaputom nosim dušu zagrejanu. Željnu da se ogleda u očima tvojim. Da prestanem dane i sate da brojim. Dugim korakom razbijam nanose snega, pa često zastanem, pored svakog brega, da pogledam u pravcu najlepšega grada, gde ostade mi srce u sred Novog Sada. Samo ti si mi u mislima tokom celog dana. Na kraju, kad legnem u toplu postelju, sklopim ruke i oči i zamislim želju. Lagano tonem u duboki san, dok poslednje misli lete ka tebi. Živeti bez tebe, ovako svaki dan, to nikako draga podneo ne bi. Dragan Đurašinović Cekao sam tamo tebe, moje misli trazile su tvoje da se upletu sa njima. Sa ovom zorom odlazi i nada. Zvezde se gase, a moje misli sumorne i crne povlace se iz nedokucive srece, povlace se u svoje tamno skroviste — moju dusu. Sledeca noc pruzice novu nadu. Da li ces doci? Dodji, neka se nase misli upletu daleko od nas, tamo gdje vlada sreca, tamo gdje se snovi dozivljavaju kao stvarnost. Tamo gde nema zla, gde nema ljudi. Dodji, ja cu biti tamo, cekacu te. Cekacu jos dugo, cekacu dok ti ne dodjes. Crveni plamen trepti u zenicama, vatra mi unistava vid, a duh se ledi. Pogled se gubi u beskraju nebeskog svoda, vraca se i pada tu ispred mene. Bilo je kao i uvek sto biva, srece, padova, razocarenja. Koliko smo puta usijanih glava glava bili pred prekidom, a onda se vracali jedno drugom ponovo, noseni zarom, na stare staze. Uspeli smo da se odupremo i nadzivimo sve one price i ogovaranja, sve one klevete i lazi. Koliko smo dobrih prijateljskih saveta zakopali duboko u nama! Verovali smo jedno drugom i voleli se. Zato su nam zelje i snovi puni ambicija i opstali, zato smo i uspeli sacuvati ono sto su nam srca stvorila, ono za cim smo ceznuli. Sve do sada kada je postalo ozbiljno. Kad je sadasnjost bila isto tako vredna kao i buducnost. Kad smo hteli vise nego sto nam je zivot pruzao i davao. Kada sam ja od tebe zeleo mnogo vise nego sto si mi pruzala. Jer ja te nisam zeleo samo za jednu noc, za jednu avanturu. Zeleo sam te kao buduce ostvarenje svojih zelja. Zeleo sam te kao zenu koja ce me pratiti ne samo deo puta vec citav zivot. Da se na kraju pitam da li ce ljubav koju ti pruzam biti dovoljna. KOLIKO VOLIM TE Kol'ko je u moru kapi za jednu više volim te ne trudi se da ih brojiš nemoguće je Kad mi neka druga pridje ne može da dirne me vidi da mi gori tijelo ključa zbog tebe Koliko volim te ne mogu ti reći za to ludilo nema prave riječi Koliko volim te neću ni da pišem od broja najvećeg za jedan broj je više Koliko na vedrom nebu noću sija zvijezdica za jednu više, oči moje tebe volim ja Cure nove i one bivše pod kožu mi ne ulaze k'o da na mom srcu piše kuca za tebe Srećko Savović Sjecas li se one slatke djevojke koju si volio i svom snagom grlio? Dodji i podsjeti me. Otjeraj ovu borbenu spodobu koja ne zna ni sta je njeznost. Otjeraj je, pocela me plasiti njena hladnoca. Zagrli me kao da nista vrijednije od mene ne postoji. Omoguci mi da ponovo osjetim koliko sam njezna. Da dopustim sebi da se u tvom zagrljaju izgubim, a i pronadjem. Vrati me u svijet bica koja osjecaju. ZAR SI OD MENE TRAŽILA SLATKE STIHOVE Zar si od mene tražila slatke stihove? Zar ti se čini da je ovo, što do sada pjevah, toliko teško slijediti i teško razumjeti? Zato što ni dosad nisam pjevao da me ti slijediš i razumiješ - neću ni sada; Što su, uostalom, takvima kao ti, pjesnici k'o ja? Walt Whitman Ljubavi, pijuć sa tvoga zdenca ne ugasih žeđ, već ožeđah jače. Istino, tragajuć za tobom ne umorih se, već nastavih put. Svjetlosti, tražeći tebe, mrak nalazim bljesku zore vapeći. Čovječe, a tebe tražeć, uđoh u tvoj labirint i još uvjek lutam ne gubeći nadu da čekaš me; zajedno s istoga zdenca da pijemo, K Istini da krenemo vjere puni da Istina smo mi. Samo mi, od Ljubavi satkani, k svjetlosti kročimo! Bacene su sve kemijske, olovke, bojice, flomasteri... Pa i sestar je bacen da ne pisem njime po drvenom stolu o tebi. Ali, kako ljudi kazu, ljubav uvijek nadje nacin. Ocekuje nas jos jedna besana noc. Ponovo se predajemo lutanjima, ti svojim, ja svojim. Padati ce kisa i biti ce hladna ljetna noc. U tim lutanjima, tamo nekad pred zoru, pod starim a dragim mostom, mi cemo se sresti. Sakrit cu lice pod kisobran, ne zelis to da vidis - zivi. ZBOG LJUBAVI Razmrsio sam sobu gdje spavam, gdje snivam Razmrsio sam polje i grad gdje život provodim, Gdje svjetlo se skuplja u mojim odsutnim očima, Gdje sunce izlazi, gdje snivajuć bdim. Svijet male sreće, bez površine i bez dna, S odmah zaboravljenim čarima, Rođenje i smrt zamršava njihove dodire U neba i zemlje pomiješanim naborima. Ništa ne odijelih, već udvostručih srce svoje. Da bi se voljelo, sve stvorih: nestvarno i što je java; Dadoh joj njen razum, njen oblik, njenu toplinu I besmrtnu ulogu-njoj koja me obasjava. Pol Elijar Pokusavam da se ne setim, kako je sve pocelo, Pokusavam da zivim svaki trenutak zivota, kao da je poslednji i kada nisam i kada jesam sa tobom, Pokusavam da suzbijem, zelju, ceznju, strast u momentima razdvojenosti, Pokusavam sve to, uzalud je, zelja za tobom ujeda za srce, izjeda osecanja... Pokusavam svasta nesto, da prezivim i sa tobom i bez tebe.... TUZNE SU ZBOG MILION JEDNOG RAZLOGA, KOJI SMI TI I JA JEDNO DRUGOM, NABIJALI NA NOS, NARAVNO, NI JEDAN OD RAZLOGA, NIJE NOSIO TEZINU NEOPRANOG TANJIRA I NESKUVANE KAFE. Tako bih želeo da se setiš sretnih dana kad smo bili skupa U to doba život je bio lepši i sunce je bilo toplije nego danas Uvelo lišće evo već je stiglo žal i uspomene isto tako i severac ih nosi u hladnu noć zaborava Vidiš da nisam zaboravio tu pesmu koju si mi pevala To je jedna pesma što je ličila na nas ti si me volela ja sam te voleo I živeli smo skupa ti koja si me volela i koju sam voleo Ali život razdvaja one koji se vole lagano i neprimetno i more briše na pesku korake rastavljenih ljubavnika Uvelo lišće evo već je stiglo žal i uspomene isto tako Ali moja ljubav ćutljiva i verna stalno se smeši i zahvaljuje životu Tako sam te voleo i bila si tako lepa Kaži kako onda da te zaboravim U to doba život je bio lepši i sunce je bilo toplije nego danas Ti si bila moja najnežnija ljubav. I šta će mi onda ta tuga A ta pesma koju si mi pevala uvek će mi zvoniti u ušima To je jedna pesma što je ličila na nas Ti si me volela ja sam te voleo i živeli smo skupa ti koja si me volela i koju sam voleo Ali život razdvaja one koji se vole lagano i neprimetno i more briše na pesku korake rastavljenih ljubavnika.



Zana Dodirni mi kolena rmx
MNOGO POPULARNA JE BILA U JUGOSLAVIJI, RADI SE O JEDNOJ OD NAJPOPULARNIJIH MLADIH PJEVAČICA I JEDNOJ OD NAJLJEPŠIH. Ciri biri bela Marice. Otjeraj ovu borbenu spodobu koja ne zna ni sta je njeznost. Samo mi, od Ljubavi satkani, k svjetlosti kročimo! U ljubavi nema straha. Boze cuvaj tu zenu. Bacila je sve niz rijeku. Plakao sam kao zena. Srce je, prema biblijskom shvaćanju, središte ili jezgra čovjeka, njegovo jedinstveno ja koje još nije podijeljeno na intelekt i emocije. Spopala me jedna zena.

[Ljubav i veze oglasi|Halo oglasi nekretnine|Kako se javiti curi preko fb]






Oznake: Digni, ruke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.