...zaraza-zvana PARIS...






...ovo je mojacerek i mugynakiss himna...






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... yes or no....

by SoSo =)

Opis bloga

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


...ewo nesto o meni...
dakle...zovem se lana
potjecem iz beca...
dosad sam prozivjela 14 god (zaokruzimo)smijeh...
dobar sam daklaze...
i nosim papucelud...
imam zelene oci - tak mama kazeeek
a nona kaze da iam narandasteeek
imam deckacerekkiss...
takoder imam i dosadnog brata...
uzor su mi mamakiss i paris hiltoncerek:fjavascript: void(0);
Pogledajino:...
obozavam gledat oth i o.c...rofl
VOLIM:
pariscerek
chadacerekcerek
pesathumbup
svoj jastukzujo
cokoladunjami
sok od jabukeparty
margin miriswink
zajebavat ljudebelj
NE VOLIMheadbang:
neumisljenenamcor
pametnesmokin
kada se netko pravi pametan a zapravo je dddd...(decki iz 8.a)bang
spamoveburninmad
neredmad
ici u crkvuno
gljivenono
patildanenono
tikvicedead
i hladetinunamcor
...to je to...
naughty


...
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...linkachy...

mugycakiss
cvetkicablabla
plishannirolleyes
medonjami
tomyfino

četvrtak, 06.12.2007.

kaj je novog!!!........UKRATKO NIŠTA =)

sad se u pola 5 idem nač s maggy da radimo skupa plakat za biologiju.danas sam jako tužnacry,jer sam saznala nešto što nisam trebala saznat,a to je....
da je jedan dečko koji se meni malo sviđa gay!!!(šala)nije gay nego me ne želi u svojoj blizini.nije da sam ja mislila da ćemo imat nešto,nego sam mislila da možemo bit super frendovi(ali očito nenamcortuzan)
i tako moj život protječe.....jednostavno i dosadno.jedino me na životu još drži moj pas(šala)!uf šta sam danas raspoložena zA šaleyes,šta ću kad mi jedino to ide od ruke(ili ne)!...?ludI tako za Uskrs idem u makedoniju posjetit neko zemljištvo koje je moja mama nasljedila i takooo...nedostaje mi moj bratić i moja mala preslatka sestričnica od 2 god(obožavam je,imam osjećaj da nas dvije imamo poseban odnos)....Bratić i familija mi dolaze iz beča na božić,pa ću stalno bit s njima!jedva čekam...*srednja škola....neznam šta da kažem,biti će me strah ući u nju jer mislim da me nitko neće prihvatit...te če mi užasno nedostajati šale 8.a(kad malo pogledam koliko toga smo prošli skupa,ah memorije!zujo)i vjerojatno će dosadno provesti vikend pred tv-om(pošto me neki ljudi nevole)!i tako dođe mi da seeeee ubim!ali neću bez brige(ako se itko brinuo(šala),znam da jesu jer imam fakat par super frendica i frenovaa u razredu= )!idem sad ,danas ništa o Paris jer nemam snage komentirat glupe antifanove!
BRIDGET,juicy kisses!

........................................................... love........!**!cerek



* komentari (20) * print * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.