Johan Gamblputty aus Tikloenzi,Horovitze gutten abend bitte .....from Ulm.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

28.07.2004., srijeda

ma, kakav godišnji kad i nako nigdi ne radin!

eo me!
pocrnijo san ki cigo.
dakle, bio san na moru i to Crnom.Vas sa sritan i nije mi ža ni kune koju san potrošio.
Kad san vidijo šta se svašta nudi po ovomen internetu i di moš svugdi otić za male pare
reka san ženi:"Luce!! Amo lipo poklat ovo kokošiju šta imamo, prodat i dvi nedilje
oprdit na Crno more!"
A njoj puno triba!? Kaže:"Ajmo! oćemo odma!"
Ma di ćeš odma? U ovu uru!?!?? Ajde spavaj....sutra zoron počinje balalajka!
jutro je kako kaže stari svit pametnije o večeri, a, mi kako se nismo pridomislili valjalo se privatit posla!
imaš ti tu šta klat! priko 300 kokošiju i još brat bratu 50 pataka!
Da ste samo vidili kako ji je Luca s gušton klala odma bi van bilo jasno kolko joj je bio pun kurac (a šta ću drugo napisat?
ma, nema ona kurac al to mi nekako najviše priliči za napisat u ovoj situaciji) i pataka i kokošiju.
I ja i ona klali od jutra do noći. Sutra ja oša po čovika, reka mu da je meso uređeno.
Čovik doša, platio i valjalo sa počet pakirat.

Al vidiš ti............sad kad san doša kući čini mi se koda nismo nigdi ni bili.
koda san sve ovo sanja.
ha, možda nismo ni bili.
čini bit da san ja negdi i bio nedilju dana, al se Luce ne sićan.
sićan se samo nekih nasmijanih ljudi oko mene koji su mi stalno nazdravljali.
Plivanja se ne sićan(?!?) al ništa čudno jer ne znan baš dobro ni plivat.
Sram me reć al znan samo po ženski.
ajde ti sad budi pametan.
pa di san bio prošlu nedilju dana?
Ma,....možda san ovo samo crn od alkohola!


E,da, skora san zaboravio!
Kad san se vraća od tamo naletio san na Pticu Trkačicu i rekla mi je da vas obavezno pozdravin.
Kaže da i ona iđe tamo di smo mi(!??) bili.
- 03:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #