Johan Gamblputty aus Tikloenzi,Horovitze gutten abend bitte .....from Ulm.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

07.06.2004., ponedjeljak

pismo rodijaku

Evo ja opet .
Ovo sad je nastavak ot prošlog pisma
Tijo san ti poslat maloga Mija na jedan vikend da se
malo oporavi od gladi i leda.Ako ti nemes sad ja cu ti
ga poslat bar ta ono malo praznika okolo Bozica i Nove
godine pa mu daj stogot za pojist i za obuc, ali ga
nemoj pustat da puno gleda teveliziju jerbo posve voli
gledat golotinju i nemoral. Ne znan sta cu s njime.
Eno nikidan ga ja posla da mi donese pet piva i bocu
slani srdela da imamo u kuci ako kogot naidje a on
meni ,moj ti , donijo nike novine sa puno niki
goli celjadi i to da prostis i muske i zenske. Ja ga
lupijo cetri pet puta a on meni da se to mora citat da
ostanemo u nikom frendu prendu sta ti ga ja znan.Ja da
prostis poludijo pa mu kazen vako : mali moj pod broj
jedan tute se nema sta citat ,a pod broj dva san ga
puka onon staron tavon po glavi ,da ne skorcajen
novu.Eto to ti je samo par uputa kako ga triba ponasat
kad dodje kod tebe u goste.
E,e ,e, i jos nesto. Izludi on mene sa nekin
plestesnon da mu ga kupin pa da nece vise spickavat
pare u nikakvoj graonci vec da ce kupovat ono po sta
ga posaljen.Pa te ja molin sa svoje strane ako nadjes
oti, kako li san reka da se zove,da mu ga kupis ako je
do dvaest triest kuna a ja cu ti se oduzit kad buden
kla prasad.
Evo to ti je sve za sad (ili usa) pa se cujemo vako
priko ove tevelizije.
Ako ima kakvijeh gresaka u pisanju slobodnoi mi ti
napisi pa ce ova sekrtarca dobit otkaz jer ne zna
dobro udarat po ovizin slovin.Nova je pa je moran jos
malo izTESTIRAT ako me razumis.
Napisi jos da ga puno pozdravljan i da mislin ja nanj
i da se on nista ne boji za onu parcelu jerbo ce baba
ionako brzo grickat korjenje na Mirogoju.Eto a sad mi
skuvaj kavu i skinder se pa da vidi barba imamo li mi
o cemu razgovarat .
Sta vise tupkas po tojome . I glupaco jedna nisan ti
reka da i to pises . Prikidaj s pisanjen il ces dobit
dvi tri iza usiju. Ma jel ti cujes pizdugnrlyhg.on
ybhnkjnhvv.5 h kuhbkm ....}><



- 16:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #