petak, 22.06.2007. ♥

♥ Ludnica je gotova.................

Evo ljudosi napokon je gotova škola................ja vam ne mogu opisat kolko sam sretna iako mi već nedostaju prijatelji, a i dosađujem se pomalo................najgore vam je to kad ste sami sa sobom i kad čamite sami, a kroz otvoren balkon zapuhuje blagi povjetarac.................... tada osjećate i dosadu, ali i neku vrstu zadovoljstva....................no ugl. da nebi počela pisat roman preći ću na zanimljivije teme.....................u četvrtak na zadnji dan škole bilo je ludoOoO...................imali smo skraćene satove na kojima ništa nismo radili, jeli smo sladolede i zajebavali se.................osmaši su imali oproštajku i napili su se......................a dečki iz mog razreda su učiteljima skoro poklonili stabljike kukuruza, a kad je nastava završila palili su knjige.......................i tak bilo fakat ludo i nezaboravno, a baš smo ja i moja frendica ivana komentirale kak je ove godine kraj školske godine bio nekak najiščekivaniji i najveseliji nego ikad................jučer smo se ja, monika, ivana i buhinka vozile na skuteru.................bilo je zakon.............sve smo ga naučile vozit........i naručile smo si pizzu i gledale vrisak (horor koji uopće nije strašan nego smješan, al ima nekih neočekivanih scena).........a navečer smo se zajebavali na puteku (šljunčani put ispred ivanine kuće od milja) i niš....................evo vam neke slikice od prije dva-tri dana da vam ovaj post ne bude baš skroz dosadan.................e i još nešto................u idučem postu objavljujem slike s krka................komentirajte miiiiiiii................

POzzDrAv :)

Ivana

Image Hosted by ImageShack.us

Ja

Image Hosted by ImageShack.us

Ivi-kivi

Image Hosted by ImageShack.us

Moja kravica-šalica!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.