četvrtak, 14.06.2007. ♥

♥ Ljudiiiiiiiiiiiiiiii vrijeme je za doručak!!!!!!!!!!!!!:)

Evo vam za početak nešto za prigrist jer ste sigurno gladni.................................

Image Hosted by ImageShack.us

Evo ovo je bila jedna šala za početak............baš je zakać slika.................heheheh...............
Ey ljudi znam da me nije bilo dugo, ali imam razumno objašnjenje...................u školi je ludnica, učitelji pitaju sa svih strana....................i mene su par puta pitali al sam imala sreću šta su bili dobre volje.....................i tak.............pokupila sam neke dobre ocjene (četri iz prirode i zemljopisa) i niš...............u ostatku života se nije dogodilo niš zanimljivo (kak je to zvučilo u ostatku života, ko da sam umrla) sam sam saznala neke stvarćice koje nisam znala, al naravno to su tajne...............i ugl. da vam više ne smetam (jer sam i sama sebi više dosadna) idem pa se čujemo u idućem postu...............i da, neću vam niš obećat da će post biti uskoro jer neće, baš je napeto u školi, tak da odma kad završi škola napišem post................juhuuuuuuuu, ak preživim do tad...................i još nešto daj mi komentirajte...................i ovo se odnosi samo na martinu, majinu frendicu.........ja bi ti ostavljala komentare al uđem ti na blog i vide ti se sam boxevi.................nema nikakvih posteva, il su nevidljivi, možda mi neš ne valja s pristupom....................šta ja znam....................al uglavnom komentirat ću ti ak mi se šta pojavi..................aj pusa čikosi i kao što rekoh čujemo se ponovno nakon škole...................

................bye...................lol, lol :) !!!!!!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.