utorak, 29.05.2007. ♥

♥ Evo mislila sam da neću al ipak ću stić danas napisat post.................

Nisam dugo pisala post.......pa sam shvatila da iako nemam vremena mogu napisat post zato jer ni kasnije neću imat vremena pa mi je tak svejedno.................Danas je bilo solidno u školi................imala sam dosadne sate i sve u svemu bilo je dosadno.............a i bili su skraćeni satovi i svi su bili sretni al ja nisam jer sam ja morala ostat u školi zbog generalne (probe) od zbora...........jadno, svi su poslje škole išli u parkić a ja sam morala pjevat neke sranjske pjesme i niko me nije čeko jedino sam naišla na moniku koja je čekala bus za "goli breg".............i tak, a ja sam u velkoj žurbi i šitu zato kaj još nisam počela čitat lektiru a imam je za prekosutra..............sr_ _ _!!!!!!!! i neznam šta bi vam još pisala jer nemam šta za pisat, al ću vam ostavit neke zgodne, zanimljive zadačiće koje smo danas rješavale u knjižnici (mi cure naravno, logičarke, ne????).................

Evo vam par naj nekak zanimljivijih i molim da mi odgovore napišete u komentarima (naravno tko želi odgovoriti na zadatke i kog zanimaju rješenja nek mi napiše za koji zadatak želi rješenje) i nemojte mislit da je dosadno jer su odgovori baš mudri:

I.1 Na nekom srednjovjekovnom sudu sudilo se ovako: Sudac bi optuženome pružio dvije cedulje, od kojih je na jednoj pisalo "život", a na drugoj "smrt".Optuženi je zavezanih očiju morao izabrati jednu od njih.Ako je na njoj stajalo "život", bio bi oslobođen, a u potivnom bi slučaju bio pogubljen.

Jedan optuženi saznao je da mu je sudac nesklon, i da je na obje cedulje koje će dobiti na izbor napisao "smrt".On ipak nije stradao, već je znajući namjeru suca da ga sa sigurnošću uništi iskoristio za to da se sa sigurnošću spasio.
Kako??

I.2 Pleme ljudoždera uhvati istraživača.Njihov poglavica mu reče: "Moraš dati jednu suvisnu izjavu.Ako ona bude istinita, ispeći ćemo te i pojesti, a ako ona bude lažna, skuhat ćemo te i pojesti."

Može li se istraživač spasiti??

I.3 U nekoj zemlji usvojen je ovaj zakon: "U našem glavnom gradu stanovat će gradonačelnici svih onih gradova koji ne stanuju u gradu čiji su gradonačelnici, ali nijedan drugi gradonačelnik."

Gdje će stanovati gradonačelnik glavnog grada??

Evo to su bile tri kraća logička zadatka, nadam se da ćete mi dati puno odgovora.................
Sad sam se nekak ufurala u te logičke stvari, pa vam evo još nekih slikica (nemogućih oblika):

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us ..........

Evo sada vas pozdravljam i šaljm vam pusenku (he, he) i komentirajte!!!!

Byee:-)wave




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.