ponedjeljak, 21.05.2007. ♥

♥ Ovaj post je zapravo odraz moje i frendičine dosade...........

Evo meni je sad maloprije otišla frendica, bila je kod mene, pa smo se malo bezveze naslikavale, tj. ona se nije htjela slikat pa sam uglavnom ja na slikama, al ima par njenih slika,,,,,,,a fakat sam mutava zaš vam to uopće govorim, pa i sami to možete pogledati (ovo je samo par slika koje mogu objaviti, ostale su samo privatno vlasništvo)............i da sutra ću stavit više slika samo ih sve moram uslikat u školi...........
Evo vam sada par slikica:

Ja s bratovim basom.........da zna da sam mu dirala gitaru ubio bi mebang

Image Hosted by ImageShack.us

Oped ja

Image Hosted by ImageShack.us

Moja frendica koja se danas nije željela slikat (rekla je da ju sutra u školi slikam)

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sa nekom akustičnom gitarom............

Image Hosted by ImageShack.us

Luda baba (moja frendica, ne!?)

Image Hosted by ImageShack.us

Krenula je i nikad se više vratiti neće..........šala...............

Image Hosted by ImageShack.us

Evo to su bile neke od normalnijih slika............
Zaš mi tak malo komentara ostavljate, ajde potrudite se malo, možete vi to.............
Aj pozzdravljam vas, a sutra ću stavit slike koje bum slikala u školi.............
Bye i komentirajte............

Lolach!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.